graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

LEGO و شکوفایی خلاقیت کودکان

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 

لگو

باور عمومی بر این است که کودکان برای سر ذوق آمدن نیاز به تعامل مداوم با اسباب بازی‌های خود دارند. در ادامه یک آزمایش اجتماعی توسط بنیاد LEGO نشان می‌دهد که ممکن است این موضوع چندان درست نباشد.

این شرکت از شش کودک دعوت کرد تا به تنهایی در اتاقی بنشینند که چیزی جز یک میز و صندلی در آن نیست. بنابراین چندان عجیب نیست که آن را «کسل کننده ترین اتاق از ابتدا تاکنون» بنامند.

در ادامه یک رول کاعذ بزرگ در اتاق گذاشته شد. بچه‌ها کم کم خود را با آن تکه کاغذ بزرگ و ساده سرگرم کردند و از آن یک شنل ابر قهرمان و شبح ساختند.

این کمپین تبلیغاتی توسط شرکت تبلیغاتی «Ketchum» لندن و به کارگردانی «جاستین هاکنی» از شرکت فیلمسازی «Mad Cow Films» راه اندازی شد و نشان می‌دهد که چگونه جو بازی می‌تواند بر همه جا حتی کسل کننده ترین اتاق جهان نیز حاکم شود. 

واقعا همه چیز می‌تواند انقدر ساده باشد. LEGO امیدوار است که والدین در راستای تعهد خود مبنی بر کشف لحظات برای بازی کودک در زندگی روزمره در هر زمان و هر مکان این باور را بپذیرند.

بنیاد LEGO در تحقیقات خود دریافت که اختصاص دادن زمان برای بازی نقشی حیاتی در یادگیری کودکان ایفا می‌کند و به آن‌ها اجازه توسعه مهارت‌های کلیدی مانند «خلاقیت»، «اعتماد به نفس»، «همکاری»، «هماهنگی فیزیکی» و «تمرکز» را خواهد داد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: www.designtaxi.com

منبع: mbanes.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی