graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بازاریابی در لینکدین برای تازه کارها

شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

بازی اعداد

 

لینکدین بستری عالی برای شبکه‌سازی و توسعه‌ی کسب و کار است و داشتن یک پیج لینکدین این روزها به اندازه‌ی داشتن وب‌سایت برای کسب و کار شما اهمیت دارد. این شبکه‌ی اجتماعی می‌تواند برای ایجاد رابطه با مشتریان و آگاهی از برند به کار گرفته شود. کسب و کارها می‌توانند از طریق پست کردن محتواهایی که مخاطب را درگیر می‌کند و مشارکت در بحث‌های مرتبط با صنعتِ حوزه‌ی فعالیت‌شان، مشتریان و شرکای بالقوه و نیروهای کاری توانمند را جذب کنند. 

صاحبان کسب و کار می‌توانند با استفاده از لینکدین، روابط حرفه‌ای و شبکه‌ی ارتباطات‌شان را تقویت کنند و فهرست بازاریابی ایمیلی خود را توسعه بدهند. می‌توانید با جا باز کردن برای لینکدین در استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کارتان، تحولی جدی در روند کارتان ایجاد کنید؛ چون لینکدین برخلاف فیس‌بوک و اینستاگرام، یک شبکه‌ی حرفه‌ای است که مشخصاً برای ایجاد و تقویت روابط حرفه‌ای طراحی شده است. اینجا نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی کمتر به فروش یا بازاریابی محصول یا خدمات پرداخته می‌شود و از تبلیغ مستقیم، هرزنویسی و تحت فشار گذاشتن مشتری برای خرید خبری نیست. به همین خاطر است که به‌کارگیری یک استراتژی بازاریابی خاص برای این پلتفرم از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به چند ترفند بازاریابی در لینکدین اشاره کرده‌ایم که به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند.

روی مشتریان و روابطِ به‌دقت هدف‌گذاری‌شده تمرکز کنید

در قلمروی تبلیغات دیجیتال، هدف‌گذاری مشتری در لینکدین به شکل موازی با سایر پلتفرم‌ها صورت نمی‌گیرد. اینجا بهتر است فقط روی مشتریانی تمرکز کنید که در صدر فهرست هدف‌گذاری شما قرار می‌گیرند و می‌دانید که به احتمال زیاد، کالا یا خدمت شما را خریداری خواهند کرد. مثلاً اگر کارتان فروش نرم‌افزارهای پشتیبانی از مشتری به کسب و کارهای کوچک در آمریکاست، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی خود را طوری طراحی کنید که فقط به کسب و کارهایی نمایش داده شود که زیر ۱۰۰ کارمند دارند و در آمریکا هستند یا از این گروه مخاطب، تبلیغات شما فقط برای مدیرانی از شرکت‌های مذکور نمایش داده شود که عنوان‌های شغلی‌شان مرتبط با پشتیبانی از مشتری است. 

کاری کنید که مشتری از شما غافل نشود

ارتباط خود را با کسانی که به طریقی از طریق لینکدین به کار شما ابراز علاقه کرده‌اند، حفظ کنید. صفحه‌ی کاری‌تان را روزانه به‌روز کنید و به صورت هفتگی پست‌هایی باکیفیت بگذارید تا اسم‌تان مدام جلوی چشم شبکه‌‌ی روابطی باشد که در لینکدین برای خود دست و پا کرده‌اید. مردم دل‌شان نمی‌خواهد کسی در لینکدین مزاحم‌شان شود، به خاطر همین تمام تلاش‌تان را بکنید که شما را کشف کنند. از استراتژی‌های بازاریابی محتوا و بازاریابی درون‌گرا برای این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنید.

فهرست بازاریابی ایمیلی خود را توسعه بدهید

کارشناسان توصیه می‌کنند که بعد از اضافه شدن هر عضوی به شبکه‌ی لینکدین کسب و کار، پیامی با متنی از پیش طراحی‌شده برای او ارسال شود که عضو جدید را به عضویت در فهرست بازاریابی ایمیلی دعوت می‌کند. لینکدین به شما اجازه می‌دهد که از این طریق، هر بار هم‌زمان برای ۵۰ نفر پیام بفرستید. در پیام‌تان لینک مستقیم برای ثبت ایمیل را قرار دهید و به مخاطب نشان دهید که این یک بده‌بستان است و در صورت عضویت در فهرست، چه چیزی عایدش می‌شود.

از آپدیت‌های شامل هزینه یا دارای اسپانسر استفاده کنید

استفاده از قابلیتِ آپدیت‌های شامل هزینه‌ی لینکدین به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که پست‌هایشان را برای تعداد بیشتری از افراد به نمایش بگذارند تا کاربرانی که صفحه‌ی کسب و کار را دنبال نمی‌کنند هم بتوانند به جمع دنبال‌کنندگان کسب و کار بپیوندند. از طریق این ابزار علاوه بر دست‌یابی به مشخصاتی مثل موقعیت مکانی، جنسیت و سن، می‌توانید فهرست کاربران را بر اساس اسم شرکت، عنوان شغلی، عملکرد شغلی، مهارت‌ها، مراکز تحصیلی و گروه‌ها دسته‌بندی کنید.

از کارمندان‌تان بخواهید به لینکدین بپیوندند

تا می‌توانید کارمندان‌تان را به عضویت در لینکدین و تکمیل پروفایل‌شان ترغیب کنید. انتشار عکس‌های مناسب، تاریخچه‌ی شغلی مرتبط با کسب و کار شما و ایجاد روابط حرفه‌ای توسط کارمندان‌تان می‌تواند به ارتقای جایگاه برند شما کمک کند.

به گروه‌ها بپیوندید و گروه خودتان را بسازید

کارشناسان شبکه‌های اجتماعی به کسب و کارهای کوچک توصیه می‌کنند که تا می‌توانند، به گروه‌های مرتبط با کارشان بپیوندند. بعد از آن می‌توانید گروه لینکدین خودتان را بسازید و از اعضای گروه‌های مرتبطی که در آنها عضو هستید، بخواهید به گروه شما بپیوندند. از اینجا به بعد دیگر رییس شمایید. می‌توانید مانع ورود رقبا به گروه شوید و محتواهای ارزشمندی را به اشتراک بگذارید که نظر اعضا را جلب کند. به این ترتیب دیگر یک گروه کانونی ارزشمند متشکل از مشتری‌های بالقوه و بالفعل خواهید داشت.

به بازاریابی لینکدین مثل بازی اعداد نگاه کنید

بازاریابی لینکدین بیشتر از آن که هنر باشد، علم است و بازی اعداد. بعد از مدتی قواعد بازی دست‌تان می‌آید و می‌فهمید هر بازدید، به چند واکنش و چند تماس و خرید ختم خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید به جای شرکت در کنفرانس‌های تجاری و نمایشگاه‌ها و صرف هزینه‌های هنگفت، به راحتی برای خودتان رابطه دست و پا کنید و کسب و کارتان را توسعه دهید.

 

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: www.businessnewsdaily.com

منبع: mbanes.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی