graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

لوگوی جدید اسپرایت در راه است

يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 


 

برای اولین بار در طول تاریخ، در قالب یک کمپین تبلیغاتی جهانی و یکپارچه، کوکا کولا به معرفی لوگوی جدید اسپرایت در 200 بازار خود در دنیا می‌پردازد. شعار این برند نیز تغییر کرده و «Heat Happens» جای شعار قبلی را گرفته است.

این نوآوری و ابتکار در عرصه بازاریابی برای نخستین بار در ماه جاری میلادی و با شروع تابستان در هند و ایالات متحده آمریکا انجام شد و به افراد یادآوری می‌کند که با گرم شدن هوا بهتر است یک قوطی نوشابه اسپرایت با طعم لیمو را باز کرده و با نوشیدن آن خنک و شاداب شوید.

در ادامه وجود تصویر یک لوگوی مینیمالیستی با فونت عمودی بر روی قوطیف آن را خوانا تر از قبل می‌کند. در نهایت ستاره‌هایی درخشان در کنار لوگوی جدید بر جذابیت آن افزوده اند.

به علاوه، اسپرایت به تازگی حفظ محیط زیست را در اولیت قرار داده و ضمن کنار گذاشتن تدریجی بطری‌های نمادین خود، یک سری بطری‌های شفاف را جایگزین آن‌ها خواهد کرد که ظاهرا بازیافتشان آسان تر از نمونه‌های قبلی است. در ادامه یک نکته مهم جهت یادآوری بر روی بطری‌های نوشیدنی به این شکل جلب نظر می‌کند: «Recycle me».

اسپرایت برای تبلیغ لوگوی جدید خود در قالب چند اگهی تبلیغاتی جذاب و جالب جوانان و مصرف کنندگان بیست تا سی ساله را هدف قرار داده است.

در یکی از این آگهی‌های تبلیغاتی دختری را می‌بینیم که از صدای نابهنجار ساز برادرش شاکی شده اما با نوشیدن یک قوطی نوشابه اسپرایت آرامش خود را به دست آورده و خشمش باعث شکستن ساز برادرش نمی‌شود.

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع: www.designtaxi.com

منبع: mbanes.ir

 

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی