graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

آنچه در رویداد زنده اپل گذشت

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 از ساعت هوشمند جدید تا نمایشگر موبایلی که همیشه روشن است

 

اپل در رویداد بزرگ خود به معرفی آیفون‌های جدید، چند نوع ایرپاد و اپل واچ پرداخت. امکان ثبت سفارش برای خرید گوشی‌های آیفون جدید اپل از روز جمعه، اپل واچ های جدید روز چهارشنبه و ایرپاد پرو جدید از روز 23 سپتامبر فراهم خواهد شد. نکته مهم این که آن طور که برخی تحلیلگران انتظار داشتند، اپل قیمت محصولاتش را افزایش نداد.

مدل کوچک تر گوشی آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو و مدل دیگر آن با صفحه نمایش بزرگ تر، آیفون 14 مکس نام دارد.


 

قیمت آیفون 14 پرو از 999 دلار و مدل بزرگ تر آن از 1099 دلار شروع می‌شود.

طراحی جدید جلوی گوشی با بریدگی کوچک تر مخصوص دوربین موجب گردیده تا صفحه نمایش گوشی به مراتب بزرگ تر از قبل شود. به این ترتیب نمایشگر گوشی امکان نمایش سایر نوتیفیکیشن‌ها یا دیگر اطلاعات سیستم از جمله امتیازات کسب شده در مسابقات بیسبال را خواهد داشت.


 

گوشی مدل جدید آیفون 14 پرو در مقایسه با گذشته صفحه نمایشی دارد که حتی در مواقعی که با آن کار نمی‌کنید نیز همچنان روشن خواهد ماند. اپل همچنین یک حالت کم مصرف جدید را برای دوام بیشتر باتری معرفی کرده است.  به لطف وجود یک دوربین 48 مگاپیکسلی و سنسور بزرگ تر، کیفیت عکاسی در نور کم بهتر شده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی فضایی، نقره ای، طلایی و بنفش تیره به بازار عرضه خواهد شد.


 

اپل در جریان رویداد روز چهارشنبه خود، به لطف همکاری با شرکت ارتباطات ماهواره ای آمریکایی «گلوبال استار»، از قابلیت اتصال سری گوشی‌های آیفون 14 خود به ماهواره برای ارسال پیام در شرایط اضطراری و مناطقی خبر داد که دکل مخابراتی در آن جا وجود ندارد.

این سرویس ماهواره ای اضطراری در ماه نوامبر راه اندازی شده و استفاده از آن با گوشی آیفون 14 به مدت دو سال رایگان خواهد بود.

در ادامه اپل دست به معرفی گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس با قیمت پایه 799 دلار زد.


 

گوشی آیفون 14 پلاس جایگزین مدل قدیمی تر «آیفون 13 مینی» با صفحه نمایشی بزرگ تر و 6.7 اینچی شده است.

قیمت گوشی آیفون 14 پلاس نیز از 899 دلار شروع می‌شود.

اپل اعلام کرد که تمام مدل‌های گوشی آیفون 14 در ایالات متحده آمریکا دیگر سیم کارت فیزیکی نداشته و یک سیم کارت دیجیتالی جایگزین در عین تضمین بیشتر امنیت می‌تواند به طور همزمان چند شماره تلفن مختلف را پشتیبانی کند.


 

اپل «ایرپاد پرو» جدید را با قیمت 249 دلار معرفی کرد. این ایرپاد مدل جدید دارای هدفون‌های بی سیم با قابلیت حذف نویز خواهد بود.

از جمله ویژگی این ایرپاد جدید می‌توان به کیفیت و وضوح صدای بهتر، امکان کنترل لمسی برای تنظیم صدا و قابلیت شارژ با شارژر‍‌های MagSafe اشاره کرد.

اپل واچ اولترا  با قیمت پایه 799 دلار عرضه شد. این اپل واچ پیشرفته از طراحی جدید، صفحه نمایش بزرگ تر و قاب تیتانیومی بهره می‌برد. محصول فوق برای ورزشکارانی طراحی شده که در فضای باز به تمرین و شرکت در مسابقه مشغولند.


 

این ساعت جدید دارای صفحه ای با اطلاعات و امکانات بیشتر از جمله قطب نماست. همچنین وجود یک دکمه نارنجی «اکشن» به استفاده سریع حین تمرین یا پوشیدن دستکش کمک می‌کند. این ساعت در ادامه می‌تواند نشان دهد که کاربر تا چه عمقی زیر آب شیرجه می‌زند. عمر باتری آن تا 60 ساعت می‌تواند باشد.

اپل برای شرایط سخت تر، اپل واچ اولترا پیشرفته را معرفی می‌کند.


 

اپل واچ SE با قیمتی پایین تر یعنی 249 دلار عرضه خواهد شد. این مدل اپل واچ جدید نسبت به سری 8، صفحه نمایش بزرگ تر و امکان اعلام ضربان قلب خواهد داشت. این دستگاه مناسب کودکانی است که شاید به گوشی آیفون خود نیازی نداشته باشند.


 

اپل واچ سری 8 دوام بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته و مجهز به سنسور دما جدیدی است که شرکت از آن برای ردیابی وضعیت سلامت زنان از جمله تخمک گذاری استفاده می‌کند. این مدل اپل واچ به گونه ای طراحی شده که ضمن حفظ داده‌های اطلاعاتی شخصی، داده‌های اطلاعاتی مربوط به وضعیت سلامتی افراد را فقط با اجازه صریح کاربر با دیگران به اشتراک می‌گذارد. تجهیز آن به دو سنسور حرکتی موجب گردیده تا در صورت وقوع یک تصادف شدید، به طور خودکار با اورژانس تماس گرفته شود.

رویداد جدید اپل در سالن نمایش «استیو جابز» در شهر «کوپرتینو» واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار شد. این سالن پر از نمایندگان مطبوعات و تحلیلگرانی بود که منتظر شروع برنامه و رونمایی از محصولات جدید شرکت بودند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:  www.cnbc.com

منبع:mbanews.i

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی