graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

بررسی جایگاه سس در قفسه مغازه ها

سه شنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 

طی سال های اخیر، چاشنی‌های غذایی از جمله انواع سس، جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانوارها از آن خود کرده اند؛ به طوری که این محصولات همیشه طرفداران خود را داشته و کمتر اتفاق افتاده که در مغازه ای حضور داشته، اما فروش نروند.

بر اساس نتایج پایش خرده فروشی در اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۰، شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) گزارشی از بازار سس منتشر کرده که در ادامه به جزئیات بیشتری از آن اشاره می شود.

 

طبق بررسی‌های انجام شده، انواع سس های مایونز، کچاپ، سالاد و سس‌های مکمل در بازار حضور داشته‌اند که سهم حجمی بازار سس مایونز ۳۷ درصد، سس کچاپ ۳۲ درصد و سایر سس ها ۳۱ درصد بوده است. همچنین طبق نتایج به دست آمده، در اکثر مغازه‌ها حداقل ۳ برند سس دیده شده و حدود ۴۰ درصد سهم قفسه سس‌ها، به برندهای پرفروش اختصاص داشته است. لازم به ذکر است دوره ماندگاری سس‌ها روی قفسه مغازه ها به طور میانگین ۱۷ روز بوده است.

اطلاعات ارائه شده، بخشی از گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) از پایش دوره ای بازار محصولات تند مصرف در خرده فروشی ها می باشد که برای بیش از ۶۰ محصول در ۲۴شهر در حال اجراست. علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با این شرکت در ارتباط باشند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی