graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

آدیداس از روی نایک کپی‌برداری می‌کند

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 نایک از کمیسیون تجارت بین الملل در واشنگتن درخواست کرده تا واردات کفش‌های بافت دار آدیداس را ممنوع کند. نایک مدعی است که رقیب دیرینه او از یک نوع فناوری خاص استفاده کرده که نایک یک دهه را به کار بر روی آن و اخذ مجوز ثبت اختراع اختصاص داده است.

به گزارش بلومبرگ، این دو بر سر کفش‌های بافت دار دوستدار محیط زیست آدیداس موسوم به «AG Primeknit» با هم اختلاف پیدا کرده اند.

به اعتقاد نایک، مدیران آدیداس از فناوری انحصاری « FlyKnit» بهره می‌برند که منجر به تولید رویه ای جوراب مانند و بافت دار و احیا شده بدون هر نوع تاثیر منفی بر روی کارکرد خواهد شد. نایک برای تکمیل پروژه FlyKnit بیش از 100 میلیون دلار هزینه کرده است.

 


بنا بر ادعای موجود، آدیداس فناوری منحصر به فرد نایک را بدون اجازه کپی کرده و نایک حالا باید با توقف روند استفاده غیرمجاز از فناوری خاص خود، به محافظت از آن بپردازد.

نایک در قالب یک دعوی مدنی جداگانه گفت که آدیداس حق ثبت 9 اختراع دیگر را نیز در همین راستا نقض کرده است. این شرکت از آدیداس می‌خواهد تا جلوی فروش کفش‌های Primeknit را گرفته و خسارت‌های وارده را جبران نماید.

 

آدیداس در مصاحبه با بلومبرگ گفت که بر علیه این اتهامات مبارزه خواهد کرد. به باور سخنگوی شرکت، فناوری Primeknit حاصل سال‌ها تحقیق و مطالعه بوده و تعهد شرکت را به حفظ محیط زیست نشان می‌دهد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی