graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

مدیریت بحران: پپسی

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 

لذت پرواز زیر رادار احتمالا هرگز به نظر نمی رسید که برای اعضای هیات رئیسه و مسئولان اجرایی پپسی خوشحال کننده و شیرین باشد. در آوریل 2017، پپسی یک کمپین تبلیغاتی را با درخشش کندال جنر (مدل و شخصیت تلویزیونی آمریکایی) شروع کرد. در 48 ساعت آینده، 1 میلیون و 600 هزار نفر در یوتیوب از این فیلم کوتاه بازدید کردند.

این اتفاق ممکن است به اندازه کافی بی ضرر بی نظر برسد اما این بار همه می دانیم که پس از آن چه روی داد. جهان با جنر بد رفتار کرد. جنر در آگهی تبلیغاتی از جمع معترض سیاهپوست جدا می شود و به عنوان یک سفید پوست به افسر پلیس یک قوطی نوشابه پپسی می دهد. واکنش به آن سریع شدید بود و آگهی تبلیغاتی را توهین پپسی به جنبش "زندگی سیاهپوستان ارزش دارد" می دانست اما در دفاع از پپسی، بحران مدیریت شد.

 

مدیریت بحران پپسی

برند ابتدا در قالب یک بیانیه با گفتن این حرف ها از خود دفاع می کند: "این آگهی تبلیغاتی جهانی بازتابی از نژادهای مختلف یک جامعه با روحی هماهنگ است و مدیران و کارمندان پپسی فکر می کنند که این پیام مهم باید منتقل شود."
 

به هر حال، کمتر از 24 ساعت بعد، شرکت نوشابه سازی آگهی تبلیغاتی را پایین کشید و کمپین را به طور کامل متوقف کرد. بیانیه دوم در ادامه چنین می گوید: "پپسی درصدد طرح پیام جهانی وحدت، صلح و درک بود. به وضوح، ما نشانه را از دست دادیم و معذرت خواهی می کنیم." پاسخ سریع و به طور مستقیم از پیش تعریف شده است اما بهبود یافتن پس از "بدترین آگهی تبلیغاتی در تمام دوران ها" که در داخل ایجاد شده است، زمان می برد.
 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

www.brandfolder.com

 
  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی