ریبرندینگ ادویه دستان
دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ
DESTAN SPICE RE-BRANDING
مدیر طراحی: Serhan GUZELDEREN
مدیر خلاقیت: Erkan SAHIN
مدیر هنری: مصطفی کورتولوس
مشتری:
BIM United Stores A.S.
مدیر خلاقیت ادر مورد ریبرندینگ این برند می گوید:
هدف این است که طیف وسیعی از گروههای محصول را با طراحی سادهسازی کنیم، سردرگمی را از بین ببریم و ساختار خانواده را تقویت کنیم.
برای این منظور لوگو با بیانی ساده و قوی دوباره طراحی شده است. ساختار خانواده با استفاده از رنگ سفید در زمینه مشکی در منطقه برند تقویت شده است. برای زبان طراحی طبیعی و ساده، هیچ تصویر محصول در بسته بندی استفاده نشده است. در عوض، هدف آن این است که خود محصول را با استفاده از ناحیه شفاف تا حد امکان در بسته بندی نشان دهد. با کدگذاری رنگ در ساختار دایره ای در ناحیه گونه، محصول به وضوح و به طور چشمگیری برجسته می شود. بیان نوع با استفاده از کدگذاری رنگ در پایین بسته بندی تقویت شده است.
طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563
منبع:packagingoftheworld.com
- ۰۰/۱۱/۲۵