graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

 

 


 بریف

در چند سال گذشته محبوبیت آجیل و میوه­ های خشک به عنوان غذا­هایی با ارزش غذایی بسیار بالا مدام در حال افزایش است.

در مسیر اتخاذ یک رویکرد تازه برای برندینگ و طراحی بسته ­بندی 16 نوع آجیل و میوه خشک مختلف تصمیم بر آن شد که بر روی ویژگی­های تغذیه­ ای و پزشکی و همچنین نقش آن­­ها در تقویت سیستم ایمنی بدن تاکید گردد.

 


راه حل

به منظور انتقال بصری این کیفیت بالا، هر نوع از این آجیل­ها و میوه­های خشک به عنوان قهرمان های مبارزه با کرونا و دیگر انواع ویروس ها تصور شده اند. همه آن­ها از یک نوع پوشش و کلاهخود مخصوص به خود برای محافظت در برابر حمله دشمن استفاده می کنند. با این وجود، هیچ کدام از آن­ها اسلحه ای در دست ندارند زیرا ماموریت این قهرمانان در عین حفظ آرامش به جای تخریب و جنگ، ترمیم، بازگشت سلامتی به بدن و افزایش ایمنی است.

این قهرمانان حامل پیامی مثبت هستند: از قدرت و توانایی آن­ها برای حفظ سلامتی، مراقبت از ارگانیسم و بیمه بدن در برابر عوامل بیماری زا استفاده می شود. معمولا پس از پایان مبارزه و پیروزی در آن، توجه افراد به طور خاص به سویشان جلب می­شود. به هر حال، این غذا های مقوی قهرمانان میدان عمل هستند و پیروزی آن­ها قطعی است. این یک واقعیت تضمینی است که آن­ها سیستم بدنی ما را تقویت و بدنمان را برای مقابله با هر نوع بیماری یا تهدیدهای عفونی احتمالی آماده می­کنند.

 


نتایج

این شانزده قهرمان مختلف همگی بخشی از یک گروه بزرگ موسوم به «تیم ایمنی» را تشکیل می­دهند. همه آن­ها از دوره ­های مختلف تاریخی می­آیند و ریشه­ ها و قومیت­های گوناگونی دارند. در ادامه به ما یادآوری می­شود که این غذا­ها برای همه افراد مناسب است. بدن ما انسان­ها صرف نظر از ریشه، تبار، نژاد و تاریخ تولدمان، همه به یک شکل کار می­کنند. همه ما انسان­ها نیاز­های یکسان، اندام­های یکسان با سازوکار و عملکرد یکسان داشته و دارند. به علاوه، همه ما در معرض ویروس­ها و بیماری­های مشابه قرار داریم. برای جلب توجه کاربر، تصمیم بر آن است که بر روی هر بسته بندی فواید هر نوع اسنک و ویتامین­های خاص موجود در آن ذکر شود. مقدار اسنک موجود در هر بسته به طور متوسط با دو واحد اسنک برای هر فرد برابر است.
 

در مورد نامگذاری، عمدا کلمه «Hero» به معنای «قهرمان» برای این محصول انتخاب شده است.

علاوه بر این کار، یک فونت برجسته برای اسم برند و همچنین توضیحات مربوط به هر نوع آجیل یا میوه خشک در پایین بسته بندی انتخاب و استفاده شده است. این نوع فونت از نظر بصری دو قسمت را به هم پیوند می­دهد و در عین حال بسیار به چشم می­آید. در نتیجه این طور به نظر می رسد که ماده غذایی موجود در بسته بندی متعلق به یک قهرمان است و در واقع مصرف کننده به نوبه خود قهرمان می­باشد. قصد طراحان رساندن این پیام به گوش دیگران است که مصرف این قبیل مواد غذایی مغذی حال افراد را خوب می­کند، انرژی می بخشد و در نتیجه از آن­ها یک قهرمان می سازد.
 











طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

منبع-www.packagingoftheworld.com

     

    • طراحی گرافیک بسته بندی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی