graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

نگاهی به نقش برندها در بحران‌های آب

جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 بحران های آب از جمله سخت ترین بحران‌هایی هستند که می توانند صدها، هزاران و حتی میلیونها انسان را در بخش های مختلف جهان آزار داده و دچار مشکلاتی جدی کنند، با این وجود، در شرایط مختلف، برندهای سرشناس می‌توانند نقش‌های مهمی برای کمک به مناطق دچار خشکسالی، محرومیت یا مشکل ایفا کنند. در ادامه به بررسی برخی از این فعالیت ها می‌پردازیم:

 

بحران آب فلینت میشیگان و برندهای مشهور

بحران آلودگی آب آشامیدنی در فلینت، میشیگان در ایالات متحده، یکی از بحران‌های جدی سالهای اخیر محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۴، اهالی شهر فلینت با یک مسومیت جدی ناشی از آب آلوده رو به رو شدند که احتمال دارد بر اثر تغییر منبع آب رخ داده باشد، این بحران باعث مرگ ۱۰ نفر و بیماری ۷۷ نفر دیگر شد. درسال 2016 و با ادامه حواشی و کمبود آب ناشی از این بحران، 4 شرکت، از بزرگترین توزیع کنندگان آب در کشور ایالات متحده، متعهد شدند که میلیون ها بطری آب را به کودکان منطقه اهدا کنند. این شرکت ها، نستله، پپسی، کوکاکولا و والمارت بودند. آب آشامیدنی شهر به سرب آلوده شده بود و سرب می تواند بر سلامتی و رشد کودکان خردسال تأثیر مخربی بگذارد.

والمارت ، کوکاکولا ، پپسی و نستله بیش از شش میلیون بطری آب به کودکان اهدا کردند و از این طریق 10 هزار کودک مدرسه ای منطقه فلینت را تأمین کردند. تامین آب در این

منطقه در طول دوران بحران عمدتاً به کمک های خیرخواهانه متکی بود.

 


همکاری برند
Aveda وبنیادهای خیریه اهدای آب

رهبری و مسئولیت زیست محیطی بخشی از اساسنامه اصلی و ماموریت شرکت لوازم آرایشی وگان موسوم به Aveda است. همکاری این برند با خیریه های مختلف نیز سوابقی قابل توجه دارد و بخشی از این همکاری نیز با یک سازمان غیرانتفاعی است که آب آشامیدنی تمیز و سالم را به جوامع و کشورهای در حال توسعه می آورد. این همکاری بیش از یک میلیون دلار برای طرح های تامین آب جمع آوری کرده و تلاشهای گسترده ای نیز برای جمع آوری کمکهای مالی حوزه آب انجام داده است.

 

Blk

این شرکت که به سلامت و تناسب اندام شخصی اختصاص داده شده است. از طریق خط بطری آب خود با بنیاد خیریه Water.org همکاری کرده است تا به جوامع کشورهای در حال توسعه برای دسترسی به آب پاک کمک کند. با هر بار خرید بطری های آب از این شرکت، درصدی از فروش به Water.org و کمک های جهانی آنها تعلق می گیرد.

 

Love Bottle

Love Bottle توسط مینا یو تاسیس شد که علاقه زیادی به سلامتی و عشق دارد. از این گذشته ، نشان تجاری آن یک قلب است که در هر یک از بطری ها تعبیه شده است تا دیگران را به گسترش عشق ترغیب کند. بطری های عشق در ایالات متحده ساخته می شوند ، اما هدف آن تا سراسر جهان می رسد. با علاقه به کمک به دیگران ، Love Bottle حدود 5 درصد از سود ناخالص خود را به امور خیریه اهدا می کند و آب آشامیدنی کشورهای در حال توسعه را تأمین می کند.

 

Lifestraw

Lifestraw با یک سیستم فیلتراسیون پیشگامانه و نجات دهنده آغاز شد که می تواند باکتری ها ، مواد شیمیایی و سایر عناصر مضر موجود در آب را فیلتر کند. اکنون شرکت Lifestraw مجموعه ای از محصولات را تولید کرده است که به نفع مردم سراسر جهان خواهد بود. با هر بار خرید ، یک کودک مدرسه ای آب تمیز را برای کل سال تحصیلی دریافت می کند. از طریق تلاش های بشردوستانه این شرکت ، Lifestraw همچنین در کمک به آسیب دیدگان از بلایای طبیعی مشارکت می کند.

 

تاکید بر مسئولیت اجتماعی مدیریت مصرف آب در برندها

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، از هر سه نفر در جهان یک نفر به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارد و اطمینان از دسترسی به یک منبع آب تمیز و کافی به طور فزاینده ای چالش برانگیز است. بسیاری از مصرف کنندگان به پایداری اهمیت می‌دهند و می‌خواهند محصولات و خدمات را از شرکت‌های متعهد به تأثیر مثبت زیست محیطی و اجتماعی خریداری کنند. Cascade ، Colgate ، Levis ، Aveda و Madewell برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان با وجدان و تقویت تلاش های مسئولیت اجتماعی برندهای آنها ، کمپین هایی را ایجاد کرده اند که بر کیفیت و صرفه جویی در مصرف آب تمرکز دارند

 

Cascade

کمپین بازاریابی مواد شوینده ظرفشویی Cascade شامل زوج مشهور سارا میشل گلار و فردی پرینز جونیور است که برای صرفه جویی در مصرف آب تبلیغ می‌کنند. تبلیغات تجاری Cascade به دنبال افزایش آگاهی در مورد کارایی ماشین های ظرفشویی مدرن و "تجدیدنظر در ظرفشویی سنتی" است و ادعا می کند که ماشین ظرفشویی روزانه باعث صرفه جویی در مصرف آب بیشتر از شستن دستی ظروف کثیف می شود.

 

Colgate

کمپین Colgate ، "Make Every Drop Count" از مصرف کنندگان می خواهد هنگام مسواک زدن شیر آب را بسته و از طریق شبکه های اجتماعی پیام صرفه جویی در مصرف آب را به دیگران منتقل کنند. این برند ادعا می کند هر بار فردی موقع شستن دندان های خود آب را باز می گذارد تا چهار گالن آب را هدر دهد. این کمپین از مصرف کنندگان می خواهد که برای کاهش مصرف آب تعهد کنند این برند در حوزه های مختلفی مانند شستن سبزی و میوه هانیز آگاهی رسانی می کند و تحت حمایت افراد مشهوری مانند قهرمان شنای جهان، مایکل فلپس است که پیام حفظ آب را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

 

Levis

برند مشهور levis از برندهایی است که سعی کرده است مسئولیت اجتماعی آگاهی بخشی خود را از تولیدات خود آغاز کند، برای تهیه هر شلوار جین 2000 گالن (7600 لیتر) آب لازم است. با توجه به این نکته ، Levis هدف خود را کاهش مصرف آب قرار داده است و فرآیند تجاری خود را با نام Water <Less ایجاد می کند که 96٪ آب مصرفی در فرآیند تولید جین را کاهش می دهد. فرآیند آب کمتر بخشی از استراتژی بزرگتر اقدام به کاهش مصرف آب است که متعهد می شود تا سال 2025 میزان آب مصرفی در تولید را تا 50٪ کاهش دهد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی