graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

 


 

اگرچه مک دونالد به خاطر همبرگر‌های گوشتی و ناگت‌های مرغ خوش طعم خود معروف است، اما این غول صنعت فست فود به تازگی تصمیم گرفته تا سرعت پیشرفت خود در این زمینه را کاهش داده و به جای آن به فست فود گیاهی روی آورد.

توجه خاص به این موضوع در شعب مک دونالد در بریتانیا و ایرلند این برند را امیدوار کرده که بتواند در سال 2025 جایگاه ثابتی را برای خود در بازار به دست آورد.

این‌ها همه بخشی از یک برنامه جدید است که مطابق آن مک دونالد بر روی روش‌های کسب و کار در چهار عرصه مهم تمرکز می‌کند: کره زمین، مردم، رستوران‌ها و غذا.

این شرکت امیدوار است تا سال 2026 رقم جنگل زدایی برای استفاده از محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را به صفر رسانده و کاری کند که تا سال 2040 هیچ ردپایی از تولید گاز‌های گلخانه ای در شعب مک دونالد وجود نداشته باشد.

 

در ادامه مک دونالد در صدد است تا امکان کسب مهارت‌های جدید را برای یک میلیون نفر فراهم آورده و تا پایان دهه فعلی برای عده زیادی شغل ایجاد کند.

مک دونالد در نهایت بر روی یک شبکه گوشت پایدار سرمایه گذاری خواهد کرد.

مک دونالد سابقه ای طولانی در زمینه انجام اقدامات انسان دوستانه و حافظ محیط زیست دارد.

از دیگر اقدامات مک دونالد در این رابطه می‌توان به استفاده از انرژی برق تجدید پذیر در شعب خود، تبدیل روغن آشپزی به سوخت کامیون‌های حمل و نقل و حذف اسباب بازی‌های پلاستیکی از وعده‌های غذایی Happy Meals اشاره کرد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

 
  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی