graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

کابوس برندها: از دست رفتن اعتماد مشتری

جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ


 

برندسازی کاری بس دشوار است. سال­ها کار، تمرکز و تعهد لازم است تا یک ارتباط واقعی میان برند و مصرف کنندگان برقرار شود و برند در ذهنشان ریشه دواند. در ادامه برای نیل به این موفقیت شما باید هوشمندانه تصمیم بگیرید و خلاقانه عمل کنید.

غالبا اشتباهات شرکت­ها در ذهن مردم جا خوش می‌کنند و تبدیل به کابوسی می‌­شوند که می‌­توانند تاثیری طولانی مدت و مخرب بر روی آینده برند بگذارند.

در ادامه به شرح برخی کابوس­های احتمالی پیش روی کسب و کار­ها و چگونگی جلوگیری از بروز آن­ها نگاهی می اندازیم:

 

نقض و اختلال در داده‌های اطلاعاتی

 

جرائم اینترنتی معضل بزرگی برای برند­ها به شمار می‌­روند. شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» در سال 2019 به دلیل نقض داده­ها 183 میلیون پوند جریمه شد که تا آن زمان مشابه آن دیده نشده بود.

نقض داده­‌ها و از دست دادن اطلاعات مشتریان، باعث می‌­شود تا اعتماد به برند از بین برود. در نتیجه این فرضیه در ذهن مشتریان شکل می­‌گیرد که کسب و کار مورد نظر به اندازه کافی مراقب اطلاعات شخصی آن­ها نیست. این موضوع در آینده بر روی انتخاب میان شما و رقبایتان تاثیر خواهد گذاشت.

جهت دفاع از خود در برابر احتمال نقض داده­‌ها، سرمایه گذاری در زمینه امنیت سایبری از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

عدم استفاده درست از شبکه­ های اجتماعی

رسانه‌­های اجتماعی به عنوان یک ابزار مهم به برند­ها فرصت می‌­دهند تا بیش از پیش جنبه­‌های مثبت شرکت خود را به نمایش بگذارند. در ادامه تعامل مستقیم و گسترده با مخاطبان ارزش برند را بالا می­‌برد. با این وجود استفاده نادرست از شبکه­‌های اجتماعی مشکلاتی اساسی را پیش پای برند قرار می­‌دهد.

برای مثال کمپینی را در نظر بگیرید که ظاهرا مثبت است. کمپین #McDStores مک دونالد خوب شروع شد اما در نهایت راه را برای به اشتراک گذاری داستان­های منفی، چاقی و مسمومیت‌­های غذایی ناشی از مصرف محصولات برند توسط کاربران با دیگران باز کرد.

مورد تمسخر قرار گرفتن در شبکه­‌های اجتماعی تاثیری منفی بر روی تصویر برند می­‌گذارد. مهم این است که حین ایده پردازی برای پروژه­‌ها در شبکه­‌های اجتماعی، مراقب باشیم که به هیچ وجه امکان استفاده منفی از آن­ها وجود نداشته باشد.

از جمله گام­های زیادی که می­‌شود در این راه برداشت راه اندازی کمپین حول محور داستان­های مثبت است.

 

اقدامات غیر اخلاقی

اقدامات غیر اخلاقی احتمالا بدترین انتخابی است که یک کسب و کار می­‌تواند داشته باشد. متاسفانه از این موارد در شبکه‌­های اجتماعی فراوان دیده می‌­شود. برای مثال مطالعات جدید نشان داد که مردم اکثرا معتقدند مبالغه در بیان حقیقت، استفاده از تصاویر غیر واقعی یا تغییر یافته و پنهان کاری به نوعی غیر اخلاقی است.

43 درصد از مردم بر این باورند که فشار آوردن از سوی برند­ها برای افزایش فروش کاری غیر اخلاقی است. شاید برخی برند­ها این حرکت را عادی تلقی کنند اما واقعا مشتریان را از خرید منصرف خواهند کرد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی