graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

پنج روش برای تطبیق با محیط کار ترکیبی

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 

به عنوان یک مدیرعامل یا رئیس شرکت، مهم است، همانطور که برنامه‌ها و سیاست‌های ترکیبی شرکت خود را تدوین می‌کنید ، از نابرابری‌هایی که کار ترکیبی می‌تواند ایجاد یا بدتر کند آگاه باشید. با شروع همه گیری کرونا، بسیاری از شرکت ها ترکیبی از موقعیت های دورکاری و کار در محیط شرکت را آزمودند، اما این محیط ها خطر ایجاد نابرابری های جدید و تشدید مشکلات موجود را به همراه دارند. برای این که کارفرمایان از انصاف ، به حداکثر رساندن عملکرد و حفظ انسجام فرهنگی در تنظیمات ترکیبی کار اطمینان حاصل کنند ، باید هنگام طراحی خط مشی های ترکیبی و پیمودن شیوه های جدید کار ، این پنج بعد عملی را در نظر بگیرند.

 

آشنایی با برترین شیوه های دورکاری

با تغییر شیوه های استخدام و انجام کار در سال گذشته (ناشی از شیوع کرونا)، بسیاری از افرادی که تازه استخدام شده اند، حتی با اعضای تیم خود ملاقات حضوری نداشته و از راه دور استخدام شده اند، بسیاری از تصمیم گیرندگان حوزه منابع انسانی معتقدند که مصاحبه با فارغ التحصیلان را در آینده به صورت مجازی ادامه خواهند داد. این رویکرد دارای مزایایی است: برای مثال، هزینه ورود برای فارغ التحصیلان از زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی پایین تر که ممکن است نتوانند برای کار به شهر محل کار خود منتقل شوند را کاهش می‌دهد. برای ایجاد یک تجربه پیوسته تر شغلی، می‌توانیم از آموخته‌های خود در دوران بیماری کرونا و نحوه دریافت اطلاعات افراد در خانه مطلع شویم. به عنوان مثال، دانشگاه‌هایی که تدریس خود را به صورت آنلاین تغییر داده اند ، دریافتند که کوتاه کردن سخنرانی های طولانی به صورت پانزده دقیقه ای بهترین بازدهی را ایجاد می کند. شرکت ها می توانند فهرست فیلم های کوتاهی را تهیه کنند که همه جنبه های پردازش را توصیف می کند ، مانند مواردی که در مورد نحوه راه اندازی فناوری و حرکت در فرآیندها توضیح داده شده است. سپس کارفرما می تواند اعضای جدید را برای جلسه ای جمع کند که در آن در مورد فیلم ها در گروه های کوچک پنج نفره یا کمتر سوال می پرسند. افزون بر این ها بخش مهمی از موفقیت در کار، داشتن تنظیمات و آموزش مناسب برای انجام کار شما است، برای کسانی که کمتر از فناوری مطلع هستند ، راه اندازی یک دفتر کار موقتی در خانه طبیعی نبود. دیگران ممکن است حتی تجهیزات لازم را در اختیار نداشته باشند یا وسایلی برای خرید آن نداشته باشند.

 

همکاری با یکدیگر

فاصله فیزیکی می تواند منجر به فاصله روانی شود. هنگام به اشتراک گذاشتن یک فضای فیزیکی ، بررسی حضور همکاران بسیار آسان تر است. اغلب ، یک نگاه کافی است تا مشخص شود آیا یکی از همکاران، در امور مالی روزهای بدی را سپری می کند یا خیر، تبادلات اداری با همکاران خارج از مناطق یا بخشهای کاری فوری تأثیر مثبتی بر عملکرد سازمان دارد و می‌تواند بر عملکرد بهتر، تأثیر بگذارد. این ارتباطات غیررسمی بیش از ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل و پیام های فوری به فرهنگ و عملکرد سازمان کمک می کند. یک راه حل برای نیروهای دورکار، این است که درب دفتر مجازی را باز کنید. در گذشته ، یک در فیزیکی باز نشان می داد که ورود و صحبت با همکار شما اشکالی ندارد. بدون نشانه های قابل مشاهده برای میزان مشغله همکاران ، مردم ممکن است در تماس با آنها تردید کنند. هنگام کار از راه دور ، از نوار وضعیت قابل اعتماد استفاده کنید.مثلا روی بخش چت خود پیام پیش فرض، آماده گفتگو را قرار دهید تا همکاران با شما در تماس باشند.

 

حل تعارض

یکی دیگر از تأثیرات کار ترکیبی ، احتمال قلدری خاموش است. در حالی که یکی از مزایای کار از راه دور این است که تا حدودی راحتتر می توان از زورگویان اداری قاصله گرفت ، اما نکته منفی این است که می تواند به طور کلی منجر به درگیری بین فردی بیشتری شود. به خصوص وقتی شخصی از قبل احساس حاشیه می کند و ممکن است صحبت کردن در فضای مجازی برای او سخت تر باشد. ایجاد محیطی که همه صداها در آن شنیده شوند نیاز به افزایش ایمنی روانی دارد تا افراد شما احساس کنند در هنگام درگیری بین فردی می‌توانند صحبت کنند. یک راه برای انجام این کار این است که نشان دهیم بحث های سالم چگونه به نظر می‌رسد. کارکنان باید احساس کنند که می‌توانند مکالمات سخت لازم را در منطقه ای مولد و بدون قضاوت داشته باشند، این نشان می دهد که افراد درون تیم ها می توانند دیدگاه های متضادی داشته باشند و این اشکالی ندارد.

 

همبستگی تیمی

در زمان عدم قطعیت اقتصادی ، کارکنان به احتمال زیاد جذب گروههایی کوچک می‌شوند، این تلق به گروههای کوچک، معمولا به علت، ترس از دست دادن شغل است و در نتیجه گروههای کوچک به مرور از یکدیگر دور و دورتر می‌شوند عوارض جانبی ناگواراین دوری شامل محرومیت از مکالمات کلیدی و عدم تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران است. این گروه ها حتی می‌توانند تعیین کنند که چه کسی پروژه ها یا حساب های کلیدی را در اختیار داشته باشد، تقویت روابط بین تیم ها می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی عملکرد کلی شرکت‌ها داشته باشد.

تقویت پاداش‌های درون سازمانی

در دنیای کاری ترکیبی، طبیعی است که مکانیسم‌های پاداش تغییر کند و البته بسیار مهم است که به پاداش‌های درون سازمانی توجه شود، گرچه افرادی که درون خانه کار می‌کنند زیاد در دید مدیران قرار ندارند، اما باید به فعالیت های افرادی که دورکاری می‌کنند، توجه شود.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

 

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی