graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

اکران اولین بیلبورد تبلیغاتی درفضا

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 

الون ماسک، موسس یک شرکت تولیدکنندهٔ محصولات صنایع هوافضای تجاری در آمریکا موسوم به «SpaceX»، اخیرا از همکاری جدید خود با شرکت مهندسی کانادایی انرژی هندسی (GEC)، با هدف برنامه ریزی برای آوردن «هنر در فضا» به ماه خبر داد. این سرمایه گذاری فضایی موفق به تایید و اجرای یک طرح جدید برای تبلیغات در فضا شد.

در قالب برنامه «Rideshare» شرکت GEC، یک ماهواره کوچک CubeSat حاوی تبلیغات در فضا از یک موشک «SpaceX Falkon 9» جدا می‌شود. هزینه تبلیغات توسط ارز دیجیتال تعیین می‌شود که می‌تواند برای کنترل پیکسل‌ها در CubeSat مورد استفاده قرار گیرد و به سازمان‌های مختلف اجازه خواهد داد تا برای تبلیغ در فضا با یکدیگر رقابت کنند.

قرار است اولین بیلبورد تبلیغاتی از نوع CubeSat در سال 2022 راه اندازی شود زیرا GEC هنوز در حال توسعه سیستم ارتباطی کوانتومی است که امکان انتقال تقریبا فوری اطلاعات در فواصل زیاد، مثل فاصله زمین تا فضا را فراهم می‌کند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی