بررسی بسته بندی چای kib
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ
طراحی: & SMITH
مکان: انگلستان
مشتری: Kib
محل فروش محصول: اروپا
محتوای بسته بندی: چای
شرکت غذایی ویژه آفریقای شرقی The Perennial Foods Group قرار است اولین محصول مارک دار خود را روانه بازار کند. محدوده چای گیاهی Kib ، با مارک و طراحی بسته بندی توسط استودیوی لندن و SMITH.
اینها دمنوش های گیاهی، مانند سایر موارد نیستند این چای با استفاده از گیاهانی که توسط کشاورزان خرده مالک اتیوپی در "جنگل های غذایی" کشت می شود ، جایی که طیف وسیعی از محصولات با استفاده از تکنیک های احیا کننده که خاک را غنی می کنند و رشد می کنند. و در نظر دارند توجه مخاطبان در مورد چای را با نگاهی نو تغییر دهند.
Andrew Weiler ، مدیر بازرگانی Kib می گوید: "ما در حال ورود به یک گروه شلوغ هستیم." "ما می دانستیم که به یک مارک و طرح بسته نیاز داریم که در قفسه برجسته باشد. ما همچنین می دانستیم که داستانی داریم که می تواند برجسته باشد. "
وی ادامه می دهد: "بنابراین ما برای طراحی بسته بندی به فردی نیاز داشتیم که به ما کمک کند آن داستان را به صورت بسته بیان کنیم. Kib مفهومی است برای حلقه (فرم دایره وار)، و ایده حلقه در قلب هر کاری است که ما انجام می دهیم. ما برای پرورش گیاهانی که در چای های خود استفاده می کنیم از روش های دایره ای استفاده می کنیم و بسته بندی هایی که استفاده می کنیم همه قابل بازیافت یا قابل کمپوست هستند تا بتوانند به جای رفتن به محل دفن زباله ، به گردش خود ادامه دهند. تعهد ما به مدور بودن چیزی است که به طور طبیعی طعم های خوشمزه چای های گیاهی ما را تحویل می دهد. این داستانی است که ما از آن پرسیدیم و SMITH برای گفتن آن است. "
راشل اسمیت ، شریک خلاق در & SMITH می گوید: "اگر می خواهید در قفسه برجسته شوید ، باید همیشه بفهمید چه چیز دیگری در حال حاضر وجود دارد." "بنابراین ما زمان زیادی را صرف بررسی چای و بسته بندیهای آن و بررسی این موضوع کردیم که چه تفاوتی در لحظه خرید وجود دارد.
در قفسه چای کنتراست رنگ و طرح زمینه وجود داشت و ما می خواستیم چیزی مدرن و با اعتماد به نفس ایجاد کنیم. "
آنها همچنین می خواستند از سایر چایهای موجود در بازار متمایز شوند و از مسیر همیشگی "کاغذ کرافت" پیروی نکنند ، بلکه باید احساس تازه تر بودن داشته باشد.
"ما می خواستیم که مردم این چای را به عنوان یک انتخاب سبک زندگی مدرن خریداری کنند ، در طراحی بسته بندی این چای پیام های مثبت اجتماعی و زیست محیطی وجود دارد - اما نکاتی مانند طعم و مواد اولیه از دیگر موارد مهم تر است."
بیرون بسته بندی چای به گونه ای طراحی شده است که بسیار ساده بوده و از حداقل عناصر طراحی استفاده شده است و سپس تصاویر سرسبز و جنگلی مانند داخل دایره در اطراف آن می نشیند و در قسمت مرکزی بسته نیز ادغام می شوند ، مثل اینکه گیاهان موجود در چای هنوز در جنگلی هستند که در آن پرورش داده شده اند.
داخل بسته همچنین جزئیات بیشتری را توضیح می دهد که چگونه رشد دایره ای (پروسه تولید محصول) محصولی با بالاترین کیفیت را ایجاد می کند.
نقوش دایره همچنان با استفاده از آیکون ها و تصویر سازیهای مدرن ، در تبلیغات شبکه های اجتماعی و وب مورد استفاده قرار می گیرد
این سادگی در طراحی و همچنین استفاده از رنگهای زنده در کنار رنگ خاکی زمینه به بسته بندی امکان می دهد که در بسته بندی را در قفسه محصولات متمایز کرده و خریدار را به سمت خود جذب می نماید.
طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563
منبع:packagingoftheworld.com
- ۰۰/۰۶/۱۷