graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

رونمایی رقیب سرویس جدید اپل

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


 

 

 وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش کرد اسپاتیفای بزودی سیستم پادکست پولی خود را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این خبر پس از اعلام خبر راه اندازی سرویس اشتراکی پادکست اپل منتشر شد. اپل در مراسم رونمایی محصولات جدید این شرکت که سه شنبه گذشته برگزار شد، سرویس اشتراکی پادکست را معرفی کرد که قیمت اشتراک توسط تولیدکنندگان محتوا تعیین می‌شود و به صورت ماهانه حساب خواهد شد. اپل برای برنامه پادکست خود از تولیدکنندگان محتوا سالانه ۱۹ دلار و ۹۹ سنت دریافت خواهد کرد.

منابع آگاه اظهار کرده اند برخلاف اپل، اسپاتیفای هزینه یا سهم از هر عضویت دریافت نخواهد کرد و تولیدکنندگان پادکست می توانند قیمت خود را تعیین کنند.

افرادی که از اپلیکیشن iOS اسپاتیفای استفاده می کنند، برای تکمیل تراکنش به یک وب سایت هدایت خواهند شد و به این ترتیب سهم عرف اپل از تراکنشهای انجام گرفته در اپ استور را پرداخت نمی کنند. هنوز معلوم نیست اپل چه واکنشی به این رویکرد نشان خواهد داد اما ممکن است اسپاتیفای روی تحقیقات ضد انحصارطلبی حساب باز کرده باشد که باعث می شوند اپل واکنش ملایمتری داشته باشد.

اسپاتیفای این برنامه را تایید نکرده اما داون اوستروف، مدیر محتوا و کسب و کار تبلیغات این شرکت اعلام کرد در فضای صوتی، جا برای همه وجود دارد.

 

بر اساس گزارش انگجت، ممکن است در زمان بندی رونمایی این سرویس عمدی وجود نداشته باشد اما برنامه های اسپاتیفای نشان می دهد که تا چه حد شدیدا با اپل در حوزه پادکست رقابت می کند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی