graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

 

 

  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
  • slide6
slide6


 

 

در قالب اولین کمپین جهانی برند «Taco Bell»، این رستوران در تاریخ 4 ماه مه، به مناسبت شباهت تاکو‌های خود به قرص ماه در آن شب، تاکو‌های رایگان به مردم هدیه می‌دهد.

در ایالات متحده، مشتریان می‌توانند از ساعت 8 تا 12 شب با حضور در فروشگاه، به طور آنلاین یا با استفاده از نرم افزار رستوران، تاکوی کرانچی رایگان هدیه بگیرند. مشارکت کشور‌های انگلیس، استرالیا، هند، کاستاریکا، گواتمالا و پورتوریکو در این طرح، آن را به بزرگ ترین کمپین بین المللی از این نوع تبدیل کرده است.

کمپین فوق، محصول آژانس تبلیغاتی «Deutsch» لس آنجلس، بخشی از کمپین بزرگ تر «I See A Taco» است که انتظار می‌رود دو یا سه سال ادامه داشته باشد.

Taco Bell در اولین کمپین جهانی خود با استفاده از لحنی شوخ تلاش می‌کند تا از عشق به برند بیشترین بهره را ببرد.

مدیران آژانس در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان تاکو را در سراسر جهان مشهور کرد، در اولین گام این نکته به ذهنشان رسید که باید کاری کنند تا مردم همه جا تاکو را ببینند. بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند ماه را به یک بیلبورد تبلیغاتی برای تاکو تبدیل کنند.

فروش دیجیتال به عبور رستوران از دوران بحرانی کرونا و به افزایش 9 درصدی آمار فروش Taco Bell در سه ماهه نخست سال 2021 کمک کرده است. برای Taco Bell، اتصال کمپین به کانال‌های دیجیتال لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

4 ماه مه یا همان روز برگزاری کمپین زمانی است که ماه وارد مرحله هلال می‌شود. در این تاریخ نیمه ماه را در آسمان می‌بینیم و این طور به نظر می‌رسد که کم کم شروع به کوچک شدن می‌کند.

کمپین اصلی برند تحت عنوان «I See A Taco» بر اساس پیش بینی‌ها دو یا سه سال آینده به مشتریان کمک خواهد کرد تا فراتر از مرز‌ها و فرهنگ‌ها، شکل‌های مختلف تاکو را در همه جا ببینند. برای مثال می‌توان آن‌ها را در پل‌های سرتاسر جهان و عینک هری پاتر دید.

 

 

طراحی گرافیک و تبلیغات: 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی