graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

خلاقیت داو با دئودورانت دوستدار محیط زیست

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ


 

 

 Dove در راستای حفظ محیط زیست اولین دئودورانت در جهان را روانه بازار کرده است که قابلیت شارژ مجدد را دارد.

این شرکت با همکاری یک سازمان غیر انتفاعی حافظ محیط زیست به نام «A Plastic Planet» و شرکت مشاوره طراحی هلندی «فن برلو»، یک دئودورانت با بسته بندی فولادی قابل شارژ و سفید رنگ به اندازه کف دست و سازگار با محیط زیست ساخته که در فرایند تولید بسته بندی بیرونی آن از کاغذی با مهر تایید صد در صدی شورای نظارت بر جنگل استفاده شده است.

 


این دئودورانت با بسته بندی از جنس استیل عطر ملایمی دارد و به گونه ای طراحی شده است تا بتوان برای تمام عمر از آن استفاده کرد. اگرچه هنوز ردپایی از پلاستیک در بسته بندی آن به چشم می­خورد، اما قاب فولادی اش در مقایسه با نمونه ­های قبلی، 54 درصد پلاستیک کمتری دارد و مادام العمر ضمانت شده است. مقدار کم پلاستیک به کار رفته در بسته بندی این دئودورانت نیز 98 درصد قابل بازیافت است.

در فرایند طراحی و تولید بسته بندی دئودورانت از هیچ نوع آلومینیومی استفاده نشده است تا بتواند به درستی جای خود را در برنامه زیبایی روزمره شما پیدا کند. مدیران و کارمندان داو متعهد می­شوند که این دئودورانت تا 48 ساعت بدون آسیب رساندن به محیط زیست عطر مطبوعی به زیر بغل شما بدهد.

به کار بردن تازه ترین نوآوری در بسته بندی محصول جدید داو از این جهت مهم است که نشان می­دهد چگونه صنعت زیبایی می­تواند در مسیر به حداقل رساندن حجم زباله­ های پلاستیکی گام بردارد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی