graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

طراحی بسته‌های خلاق آجیل بر اساس آناتومی بدن

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 

طراحی بسته بندی

 

یک طراح اهل روسیه به نام الکساندر کیسلوف، یک پروژه جدید برای بسته بندی انواع آجیل ارائه کرده است که بر اساس آناتومی بدن انسان است، درواقع این بسته بندی در کنار سادگی، بسیار خلاقانهو البته 100% قابل بازیافت است.

طراحی بسته بندی

 

طراحی بسته بندی

 

طراحی بسته بندی

 

طراحی بسته بندی

 

الکساندر کیسلوف در توصیف ایده خود می‌گوید:« من از کودکی گردو دوست داشتم. یک بار، در کلاس آناتومی، یک معلم مدل مغز انسان را به ما نشان داد. برای اولین بار بود که متوجه شدم که گردو به لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه مغز انسان است. با کار بر روی این پروژه، خاطرات دوران کودکی و آن درس را به یاد آوردم. با مطالعه اشکال برخی از آجیل‌های دیگر، متوجه شدم که هر یک از آنها نیز مانند اندام انسانی خاصی هستند. بنابراین، من تصمیم گرفتم یک طرح بسته بندی برای آجیل ایجاد کنم، که به لحاظر بصری یاداور فواید آنها برای بدن انسان باشند و اندام‌های بدن را نیز نشان می‌دهد.»

 

طراحی بسته بندی

 

در واقع مفهوم این بسته بر اساس استعاره بصری مبتنی بر شباهت ظاهری و همچنین محل قرارگیری اندام‌های بدن انسان و آجیل‌هایی است که به آنها شباهت دارند. نکته جالب‌تر این است که استفاده از رنگ سیاه در طرح گرافیکی و برخی از عناصر تایپوگرافی به نقاشی‌هایی اشاره می‌کنند که معلم دروس آناتومی روی تخته سیاه می‌کشند.

برند حک شده روی این بسته بندی نیز جالب است و به همین سادگی، برند آجیل Anutomy متولد شد. همچنین لازم به ذکر است که این یک بسته بندی سازگار با محیط زیست است که از 100٪ کاغذ بازیافتی ساخته شده است.

 

طراحی بسته بندی

طراحی گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

منبع: mbanews.ir و www.packagingoftheworld.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی