graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

مک دونالد... صبح را با لذت شروع کنید

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ


آژانس تبلیغاتی Leo Burnett همزمان با راه اندازی مجدد پلتقرم صبحانه مک دونالد یک کمپین برای تشویق مردم انگلستان به خوردن صبحانه آن هم به شکلی درست و مناسب راه انداخته است.

این کمپین کلی و یکپارچه به دنبال تغییر نگاه به صبحانه از پادزهر یک صبح بد و ناخوشایند به چیزی شاد و الهام بخش در هر کجا و هر مکان است.

ویدیو با استفاده از روابط واقعی موجود بین بازیگران لحظاتی لذت بخش را ایجاد می­کند که سرشار از عشق و احساسند.

این ویدیو تحت عنوان «دنیای کوچک خود» طیف وسیعی ازافراد با سناریو­های مختلف را در بر می­گیرد که در تلاشند از زندگی روزمره خود بگریزند و غرق در تجربه صرف صبحانه شوند، خواه یک پرستار باشد که پس از گذراندن یک شیفت شلوغ قصد تجدید قوا را دارد خواه معماران و بنا­هایی باشند که در پی مرمت و بازسازی کلیسا هستند. در نهایت با خوردن اولین لقمه از برگرهای مک دونالد بارقه ای از نور از یک منبع طبیعی بر روی آن­ها می­تابد و دنیایی از لذت را به آن­ها هدیه خواهد داد.

 



 

طراحی گرافیک و تبلیغات 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی