graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

لوگوی جدید بسکین رابینز با 31 طعم نهفته

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 


علاقمندان به طراحی لوگو می دانند که راز عطر و طعم محرمانه بستنی های بسکین رابینز در عدد 31 گنجانده شده در حروف اول کلمه بسکین رابینز نهفته است. حالا دیگر کشف این راز و رمز ذهن همه علاقمندان را درگیر خود کرده است.

این غول بستنی فروشی با همکاری آژانس تبلیغاتی «جونز نولس ریچی» اصلاحاتی اساسی و گسترده را در حوزه کسب و کار انجام داده است. در ادامه هویت جدید این احتمال را مطرح می کند که عدد سی و یک نهفته در لوگو ضمن اشاره به تعداد روز های هر ماه از تنوع فراوان طعم ها و مزه های جذاب بستنی های برند حکایت دارد. امید آن می رود که آژانس عدد 31 را به یک بوم نقاشی برای نمایش عطرها و طعم های خیال انگیز، انعطاف پذیر و مبتکرانه خود تبدیل کند.

یک کسب و کار کوچک و خانوادگی به لطف طعم های خیال انگیز و تعهدی منحصر به فرد نسبت به طعم های جدید و متفاوت، حماسه ساز شد و حالا 75 سال پس از تاسیس برند، زمان آن فرا رسیده است که به پلان اصلی بسکین رابینز رجوع کنیم: تنوع.

آژانس تبلیغاتی «جی کی آر» با همکاری استودیو طراحی گرافیک «فیس 37» دست به ابداع یک فونت جدید و سفارشی با الهام از نماد «31» و ویژگی های نا متقارن آن زد.
 




 

 

طراحی لوگو، گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی