graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

ماسک کرونا برای خودروی شما

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

 

هوندا ماسکی برای خودروی شما تدارک دیده ­است.

یک ماسک ویژه موسوم به «کوروماسک» لایه­ ای محافظتی است که با قرار گرفتن جلوی فیلتر­های هوای موجود در خودرو باکتری­ها و ویروس­ها را از بین می­برد. هدف از انجام این کار رساندن عملیات تصفیه هوا به سطحی کاملا جدیدی از ایمنی است. این مساله به خصوص در دوران کرونا اهمیت فراوانی پیدا کرده ­است.

با همکاری مرکز تحقیقات علوم محیط زیستی «کیتازاتو»، سطح این ماسک برآمدگی­ هایی خار مانند در سطح نانومتر دارد. اگرچه این خار­ها آن قدر ریز هستند که به چشم نمی­آیند اما می توانند جلوی ورود 99.8 درصد از قطرات ویروس کرونا موجود در هوا به داخل خودرو را در عرض 15 دقیقه بگیرند.

این ماسک همچنین از یک تغییر شیمیایی مبتنی بر فسفات روی استفاده می­کند، مشابه با همان رویکردی که برای جلوگیری از زنگ زدگی در بدنه خودرو، اتخاذ می شود. این لایه باید هر سال یک بار (معادل هر 15 هزار کیلومتر) تعویض گردد.

به گفته مقامات شرکت هوندا، فرایند تولید این ماسک چندین سال به طول انجامیده­ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا روند اجرای آن سرعت گرفته­است.

هوندا اعلام کرده است که امکان نصب کوروماسک فقط بر روی خودروی مدل (ان-باکس) این شرکت وجود دارد و اگرچه هنوز با فیلتر­های هوا سازگار نیست اما قصد دارد در خط تولید خود پشتیبانی بیشتری از آن­ها انجام دهد.

 

طراحی گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی