graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

آیکیا؛ دکوراسیون خانه در دوران کرونا

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ


 تحقیقات علمی نشان داده است که محبوب ترین رنگ ها برای دیوار می توانند بدترین رنگ ها برای افزایش میزان خلاقیت و بهره وری باشند. به طور طبیعی، مردم به خصوص در سال ۲۰۲۰ در خانه احساس خستگی می کنند. همه گیری کرونا آن ها را وا می دارد تا قسمت اعظمی از روز را داخل خانه بمانند. در پاسخ به نتایج این مطالعه، بسیاری از افراد با هدف ایجاد سازگاری های جدید میان خانه و زندگی کاری دست به طراحی مجدد دکوراسیون خانه خود زده اند.

گزارش «زندگی در خانه» آیکیا با دقت فراوان به این موضوع اشاره می کند که خانوار ها در سرتاسر دنیا به دنبال شیوع کووید-۱۹ بر روی طراحی داخلی تمرکز داشته اند و البته در حقیقت همه چیز تغییر کرده است. نتایج تحقیقات بر روی ۲۰ خانه در ابعاد بین المللی از ایالات متحده آمریکا گرفته تا سوئد و هنگ کنگ، مشخص گردید که مردم در آرزوی نزدیک تر شدن به طبیعت به سر می برند، حتی اگر به معنای انتقال طبیعت به داخل خانه باشد.

مسلما، افزودن گلدان به محیط زندگی گرایش جدیدی نیست، اما این غول سوئدی در تحقیقات خود متوجه شد که افراد در حال حاضر نه فقط برای تزئین خانه بلکه برای تضمین بهداشت روانی خود این کار را انجام می دهند. یافته های این شرکت همچنین مشخص کرد که ۳۵ درصد از مردم دلشان می خواهد که کاش یک باغچه خصوصی یا فضای باز خارج از خانه داشتند.

 

نکته جالب این است که در شرایطی پاسخ دهندگان سابقا از فاصله نزدیک محل کار تا خانه رضایت داشتند که در وضعیت فعلی آن ها تمایل دارند برای رفتن به سر کار مسافتی را بپیمایند.

آلبرت از چین، یکی از افراد حاضر در این نظرسنجی،می گوید: «من قبلا مجبور بودم نزدیک دقتر کارم زندگی کنم. این مساله از هر چیز دیگری برای من مهم تر بود اما در چند ماه گذشته، من فهمیدم که این موضوع چندان مهم نیست. آن چه الان می خواهم یک خانه بهتر است، جایی که بتوانم آن جا راحت و ایمن زندگی کنم.»

اولویت های مهم دیگری که آیکیا متوجه آن شد، سپری کردن اوقات با کیفیت در کنار عزیزان و همچنین وجود فضایی مناسب برای پشتیبانی از تفریحات و تغییرات جدید در سبک زندگی را در بر می گرفت.

 

دیلیپ از سوئد بر این باور است که اگر می خواست راه حلی را پس از شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ ارائه دهد، نسبت به گذشته که خانه را به مثابه یک هتل می دانست که عصر ها پس از پایان کار برای استراحت به آن جا می رود، حالا دیگر به خانه به عنوان محلی برای زندگی نگاه می کند.

گزارش سال ۲۰۱۹ به «احساس راحتی انگار که در خانه خود هستید» به عنوان یک چالش اساسی می نگرید. شرایط غیر منتظره در سال ۲۰۲۰ مردم را مجبور کرده است که در حال حاضر با وجود تبدیل شدن دورکاری به یک پیش فرض، چالش فوق را در اولویت قرار دهند.

 

طراحی گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی