6 دلیل مهم برای طراحی مجدد (redesign) لوگوی شما
1- نام تجاری خود را تغییر دادید
اگر اخیراً نام تجاری خود را تغییر داده اید ، ممکن است لوگو شما به تازه سازی نیاز داشته باشد. لوگو های متنی می توانند به سرعت بعد از ایجاد مارک تجاری بی ربط شوند. بنابراین ، ایجاد یک لوگو جدید یا تغییر لوگو موجود در حال حاضر برای همسویی با نام شرکت جدید شما ضروری است.
2- لوگو شما بسیار پیچیده است
اگر به برخی از لوگو های محبوب جهان - از طاق های طلای مک دونالد تا نایک سوئوش - نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که همه آنها ساده و ساده به خاطر سپرده می شوند. البته برخی از شرکت ها هنوز از لوگو های پیچیده استفاده می کنند ، اما برای کسب و کاری که سعی در گام نهادن در دنیای تجاری با سرعت بالا دارد ، طراحی ساده تر به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر خواهد بود. بنابراین ، آن را در نظر بگیرید
3- در صورت استفاده از قلم های منسوخ ، دوباره لوگو خود را طراحی کنید
برای مشاغلی که دهه ها یا حتی قرن ها در این بازی بوده اند ، این احتمال وجود دارد که طراحی اولیه لوگو منسوخ شود. سیر تکاملی قلم ها و حروفچینی از زمان ظهور رایانه ها در یک مسیر شیب دار به سمت بالا قرار داشته است و آنچه در دهه 60 به نظر کلاس و مرسوم رسیده است ، شاید دیگر خیلی براق نباشد. با طراحی مجدد لوگوی خود ، کسب و کار شما مدرن به نمایش در می آید و توجه چشم اندازها را با نگاهی دقیق به جزئیات زیبایی جلب می کند.
4- شما با رقابت جدیدی روبرو هستید
اگر با رقابت جدیدی از مشاغل روبرو هستید که احساس می کنید توانایی سرنگونی شما را دارند ، شاید بخواهید سر و صدایی ایجاد کنید تا توجه شما را جلب کند. طراحی مجدد لوگو می تواند تا حد زیادی در جهت احیای مجدد علاقه مشتری باشد ، زیرا ممکن است به عنوان بازتاب بهبود محصول یا خدمات شما تلقی شود.
5-اگر مقیاس پذیر نیست ، لوگو خود را دوباره طراحی کنید
لوگو های تجاری امروزه در طیف وسیعی از سیستم عامل ها و مواد بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند و همه آنها برای ظاهر مناسب هر یک ساخته نشده اند. اگر طراحی لوگو شما با توجه به مقیاس پذیری ساخته نشده است ، شاید وقت آن است که نگاهی دوباره به آن بیندازیم.
6- شما شرکت دیگری را تحویل گرفته یا با آن ادغام کرده اید
ادغام و تصرف ، بیانگر گسترش ، رشد و آغازهای جدید است. اگر این لوگو برای ارتباط کاری که شرکت انجام می دهد ساخته شده باشد ، در صورت تغییر کاتالوگ خدمات ، طراحی مجدد آن ضروری است. علاوه بر این ، یک نسخه جدید می تواند آشفتگی لازم را ایجاد کند و توجه بازار را به خود جلب کند.
لوگو خود را دوباره طراحی کنید - یادداشت نهایی
اینها برخی از دلایلی است که شرکت ها لوگو خود را دوباره طراحی می کنند. اگر می خواهید خودتان آن را امتحان کنید ، اطمینان حاصل کنید که یک طراح با تجربه نظارت روی آن را انجام می ده و حتما با یک طراح لوگو مشورت کنید. اگر طراحی جدید شما بر اساس لوگو موجود شما باشد نیز به شما کمک خواهد کرد ، زیرا افراد هنوز هم می توانند لوگو را با نام تجاری شما مرتبط کنند.
و در پایان باید گفت لوگو شما با کسب و کار و درآمد شما در ارتباط است پس ریسک نکنید و کار خود را به یک طراح با تجربه بسپارید!
آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563
نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید.