graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

تغییر رنگ لیوان استارباکس در کریسمس

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ب.ظ

لیوان های جادویی استارباکس به بهای کمتر از سه پوند، با قابلیت استفاده مجدد، هنگام ریختن نوشیدنی گرم داخل آن ها، از سبز به قرمز تغییر رنگ می دهند.

با هدف افزودن کمی درخشش بیشتر به نوشیدنی های استارباکس به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی، مرچندایز شاد و کریسمسی این برند در سال ۲۰۲۰ نیز بار دیگر سر برآورده است. در ادامه امسال جادوی جذاب دیگری نیز وجود دارد که به تعداد محدود در لیوان هایی با امکان استفاده مجدد رخ می نماید. تغییر رنگ در این لیوان ها بی شک مسحور کننده است.

 

این لیوان ها با حساسیت زیاد نسبت به گرما مثل آفتاب پرست از یک فناوری ثبت اختراع شده برای تغییر رنگ از سبز تیره به قرمز شاد بهره می برند. با ریختن یک نوشیدنی داغ داخل لیوان، حسن جشن و پایکوبی با قهوه لاته ای که می نوشید، به شما منتقل می شود.

زمستان امسال این لیوان ها به تعداد محدود می توانند در صدر فهرست کریسمس طرفداران استارباکس قرار بگیرند. این گزینه راه حلی ایده آل برای افزودن کمی رنگ اضافی به قهوه شما خواهد بود.

 

مشتریان می توانند با استفاده از دستگاه فروشگاه یاب استارباکس نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی خود را پیدا کنند. طبق دستورالعمل های دولت در انگلستان، در حال حاضر دیگر امکان نشستن در بخش اعظمی از شعب استارباکس وجود ندارد.

سیستم ارائه خدمات داخل خودرو استارباکس نیز مثل گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد. البته فقط در شعبه های منتخب اجازه ثبت سفارش این لیوان های مدل آفتاب پرست را دارید. فقط کافی است از متصدی ثبت سفارشات کنار پنجره درباره آن سوال کنید.

استارباکس همیشه به شدت طرفدار پاداش دادن به مشتریانی بوده است که قصد استفاده از لیوان هایی با قابلیت استفاده مجدد را دارند. در انگلستان، آن دسته از مشتریانی که یک لیوان قابل استفاده مجدد را با خود به فروشگاه های استارباکس می آورند یا با آن لیوان ها از خدمات داخل خودرو بهرمند می شوند، ۲۵ درصد تخفیف بر روی لیوان نوشیدنی اشان دریافت خواهند کرد. از حدودا بیست سال پیش تاکنون که استارباکس فعالیت خود را در انگلستان شروع کرده است، این اولین بار است که یک برند در خیابان پر رفت و آمد شهر بر روی این قبیل لیوان ها نوعی تخفیف خاص را ارائه می دهد. این اقدام بخشی از جاه طلبی های بلند مدت استارباکس برای تبدیل شدن به یک شرکت مثبت منبع را در بر می گیرد.

 

این کافی شاپ محبوب طیف متنوعی از هدایا و تزئینات درخت کریسمس را در نظر گرفته است که می توانید از ماگ های پنگوئنی گرفته تا لیوان های طلایی فلزی و زیور آلات «Bearista» بسیار زیبا، را بخرید و لذتشان را ببرید.

این تنها چیزی نیست که استارباکس به وسیله آن ما را هیجان زده می کند. مدیران و کارمندان کافی شاپ اخیرا از منو کریسمس خود برای سال ۲۰۲۰ پرده برداشته اند که شامل ساندویچ جدید «لایه لایه همراه با آب گوشت» می شود. سه ستاره اصلی این جشنواره را «لاته با تافی فندقی»، «لاته با شیرینی زنجفیلی» و «لاته با مخلوط تخم مرغ و شیر» تشکیل می دهند. آن ها بازگشت خیره کننده خود را به منو جشن گرفته اند.

 

طراحی گرافیک و بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی