graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

در زمان کرونا با احساس مسئولیت خرید کنید

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برند های L’Oréal، RB و Essity (تولید کننده محصولات بهداشتی) با همکاری یکدیگر دست به راه اندازی کمپینی در راستای تشویق مصرف کنندگان به رعایت ملاحظات بیشتر هنگام خرید در بحبوجه همه گیری ویروس کرونا زدند.

کمپین «با احساس مسئولیت خرید کنید»، محصول گروه ارتباطی و بازاریابی Publicis Group انگلستان، شامل مواردی به شکل دایره هایی به رنگ زرد کمرنگ است. این دایره ها یک سری عادت های رفتاری را نشان می دهند که مصرف کنندگان می توانند با اتخاذ آن ها کیفیت تجربه خرید افراد پیرامون خود را ارتقاء ببخشند.

موارد فوق «حمایت از ساعت های خرید تعیین شده توسط سیستم بهداشت ملی (NHS) انگلستان، «احترام به ساعت های خرید افراد مسن» و «حفظ فاصله دو متری از دیگران» را در بر می گیرند.

 

در ادامه با توجه به حس ترس از قحطی و گران شدن کالاها که منجر افزایش میزان فروش سوپرمارکت ها می شد، خریداران تشویق به خرید یک سری اقلام ضروری می شوند.

این کمپین حاوی پیام هایی در وبسایت های خرده فروشان، به شکل های ارتباطات ایمیلی و فعالیت در رسانه های اجتماعی است. دتول نیز از جمله برندهای شرکت کننده در کمپین فوق محسوب می شود.

آژانس های تبلیغاتی مختلفی مانند MSL، Leo Burnett، Starcom، Zenith، Digitas، Publicis.Poke و Saatchi & Saatchi وارد این کمپین شدند.

به گفته آنت کینگ، مدیر اجرایی ارشد Publicis Groupe انگلستان، در مدت یک شب ما شاهد یک تغییر برگشت ناپذیر در نقش خرده فروشان و برندها در زندگی مردم هستیم که البته همچنان تاثیر آن ملموس است.

 

در ادامه ما تلاش های باورنکردنی بسیاری از کسب و کارها و کارمندان سختکوش آن ها را دیده ایم که کار درست را در دوران سخت انجام می دهند. کمپین «با احساس مسئولیت خرید کنید» مدیران و کارمندان این بخش را در قالب یک استدعای فوری از مصرف کنندگان برای انجام یک رفتار مسئولانه و اندیشیدن درباره دیگران با هم پیوند می دهد.

از خرده فروشان، مدیران و کارگران سوپرمارکت ها و سایر سازمان های تجاری دعوت می شود تا در کمپین فوق ثبت نام کنند.
 

هفته گذشته، شرکت خرده فروشی Tesco در قالب یک آگهی تبلیغاتی مردم را به رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه های خود تشویق کرد. این در حالی است که افراد خلاق در آژانس تبلیغاتی Engine به نام های جیمز هادسون و جیسون کیت به عنوان یک حرکت جدید به اصرار از خریداران اجناس به طور عمده می خواهند تا غذا برای خط مقدم سیستم بهداشت ملی باقی بگذارند.
 

به اعتقاد آموس ساسکایند، مدیر عامل L’Oréal انگلستان، در این دوران منحصر به فرد، ما همگی نقشی در مبارزه بر علیه کووید-۱۹ ایفا می کنیم. خواه به عنوان یک فرد خواه به عنوان یک کسب و کار، ما باید با جمع شدن دور یکدیگر از آسیب پذیر ترین و بی حفاظ ترین افراد در جهان پشتیبانی کنیم.

این واقعیت به خصوص درباره رفتار ما هنگام خرید صدق می کند. به عنوان یک شرکت پیشگام در زمینه تولید کالا های FMCG (تند مصرف)، مسئولیت توسعه این کمپین و یادآوری اصول اساسی اما زیربنایی «ماندن در خانه، سالم ماندن و خرید مسئولانه» بر عهده مدیران و کارمندان Tesco است.

 


فیل اسمیت، مدیر کل انجمن مدارس مستقل بورسارس (ISBA) افزود: «ما از محیط و شرایط شفاف، مسئولیت پذیر و پاسخگو حمایت می کنیم. در ادامه این موضوع نسبت به گذشته، در دنیای امروز از همه چیز مهم تر است. تبلیغ کنندگان نقشی حیاتی در راستای ایجاد تغییرات مثبت در رفتار مشتریان طی بحران فوق بازی می کنند.

نتایج گزارش تحقیقاتی ویژه «Edelman Trust Barometer» پیرامون میزان اعتماد مشخص کرد که فعالیت های برندها طی دوران همه گیری ویروس، روی رفتار مصرف کنندگان هنگام خرید در آینده تاثیر خواهد گذاشت.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی