graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

ضرر شدید خطوط هوایی به خاطر ویروس کرونا

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

شیوع ویروس کرونا به درآمد کل ایرلاین های منطقه آسیا اقیانوسیه خسارت زد.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات

در حالی که کل صنعت خطوط هوایی به شدن تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، به گزارش اتحادیه حمل و نقل هوایی بین المللی، خطوط هوایی منطقه آسیا اقیانوسیه به طور خاص شدیدا از این اتفاق صدمه دیده اند. این اتحادیه پیش بینی می کند که درآمد خطوط هوایی منطقه در سال جاری میلادی به طور کلی ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار خسارت را متحمل شود.

 

به گفته مدیر عامل اتحادیه حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA)، الکساندر دی جونیاک، اکنون دورانی چالش برانگیز برای صنعت جهانی حمل و نفل هوایی رقم خورده است. توقف روند شیوع ویروس فوق الویت اصلی همه است.

برآورد های این اتحادیه بر اساس پیش بینی افت سالیانه ۱۳ درصدی در تقاضا برای پرواز توسط مسافر، اکثرا در چین، شکل می گیرند.

دی جونیاک در ادامه خاطر نشان کرد که تصمیم گیری برای کاهش ظرفیت و در برخی موارد حذف بعضی از مسیر ها برای خطوط هوایی سخت است. افت هزینه های سوخت به جبران قسمتی از درامد از دست رفته کمک خواهد کرد.

 

بنابرپیش بینی یاتا، فرضیات حکایت از تمرکز اصلی و گسترده ویروس در چین دارند اما پیامد های آن نسبت به افزایش شدت تاثیر این ویروس بر روی درآمد ها در صورت سرایت آن به دیگر بازار های منطقه هشدار می دهند.

به اعتقاد یاتا، با فرض این که کاهش تقاضا محدود به بازار های مرتبط با چین است، خطوط هوایی خارج از آسیا اقیانوسیه احتمالا متحمل خسارت یک و نیم میلیارد دلاری در رابطه با درآمد های خود می شوند. این آمار و ارقام منجر به کاهش کلی درآمد های جهانی تا مرز ۲۹ میلیارد و سیصد میلیون دلار و در نتیجه وارد آمدن یک خسارت ۴.۷ درصدی به میزان تقاضای جهانی می شوند.

 

به علت شیوع ویروس کرونا، بر اساس برآورد ها درآمد خطوط هوایی مستقر در چین ۱۲ میلیارد و هشتصد میلیون دلار ضرر خواهد کرد. نکته قابل توجه در این میان پیش بینی رشد ۴.۱ درصدی میزان تقاضا برای سال جاری میلادی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ است. از آن زمان تاکنون این رقم به ۰.۶ درصد کاهش میزان تقاضا در سرتاسر جهان تغییر یافته است.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی