graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

کی اف سی؛ اجازه نمی دهیم کرونا بگیرید

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

طراحی گرافیک و تبلیغات

با شیوع کرونا در چین، خیابان های کشور خالی از سکنه است. در چنین شرایطی جای تعجب نیست که بیشتر مردم در حال سفارش غذا از داخل خانه های خود باشند.

برای مقابله با این بیماری مسری، کی اف سی و پیتزا هات، زیر مجموعه شرکت رستوران فست فود Yum چین، خدمات تحویل غذای بدون تماس (contactless) را برای آن دسته از مشتریان در چین راه انداخته اند که مایلند غذایشان را دم درب خانه تحویل بگیرند.

در بیانیه منتشر شده بر روی اکانت های رسانه های اجتماعی این دو رستوران چنین آمده است که گزینه «تحویل بدون تماس»، تحویل شخصی غذاهای گرم به مشتریان از راه دور را در بر می گیرد.

 

پیک ها ابتدا منتظر می شوند تا مشتریان خود را به آن ها نشان دهند. سپس غذای گرم را از داخل باکس های مخصوص حمل غذا بیرون می آورند و آن ها را در محل مورد توافق طرفین قرار می دهند.

سپس کارمندان حداقل ده قدم عقب می روند و به بررسی این موضوع می پردازند که آیا مشتریان غذای خود را برداشته اند یا خیر.

به این ترتیب، بدون هر نوع تماس شخصی، هیچ غذایی نیز سرد نمی شود.

 

پرسنل مخصوص تحویل غذا موظفند ماسک بزنند، دست های خود را ضدعفونی کنند و پس از هر بار تحویل، باکس مخصوص این کار را گند زدایی نمایند.

علاوه بر تحویل بدون تماس، رستوران ها اکنون با ارائه یک گزینه مجموعه درون فروشکاهی بدون تماس هفتگی، به مشتریان اجازه برداشتن سفارش های خود از قفسه های معین را می دهند. خواه مشتریان داخل رستوران غذا بخورند، خواه قصد بردن غذای خود به بیرون را داشته باشند، به منظور جلوگیری از قرار گرفتن غذا ها در معرض ویروس های احتمالی، غذاها در بسته بندی های خاص بیرون بر عرضه می گردند.

به گفته Yum چین، سلامتی و رفاه کارکنان و مشتریان اولیت اصلی این شرکت است. علاوه بر این سیستم فوق می تواند به کاهش خطر انتقال شخص به شخص ویروس کرونا کمک کند.

بنابر توضیحات مرکز کنترل بیماری ها، انتقال شخص به شخص این ویروس کشنده زمانی اتفاق می افتد که یک فرد آلوده به ویروس در تماس نزدیک با یک فرد دیگر سرفه یا عطسه کند یا فاصله او با دیگری کمتر از ۲ متر باشد.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۲)

  • ehsangold ehsangold
  • مطلب جالبی بود ...

    امیدوارم اینم به خیر بگذره...

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

    مشاهده قیمت و انگشتر جواهر اصل هندسی

    پاسخ:
    ممنون حتما
  • دیانا موسوی
  • عالی بود به منم سر بزن

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی