graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

لوگوی جدید کیا را بشناسید

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

یک لوگوی جدید جای بیضی سیاه خسته کننده کیا را می گیرد.

طراحی گرافیک و تبلیغات

 

لوگو های شرکت های خودروسازی بخش بسیار بزرگی از هویت برند را تشکیل می دهند، به همین دلیل شاهد هیچ نوع تغییری در آن ها نیستیم. فولکس واگن اخیرا از تغییری کوچک در لوگوی تاریخی خود پرده برداشت که انگار ساده تر و دوستانه تر است. در میان لوگوهای همه تولید کنندگان، بیضی مشکی ساده کیا با کلمه کیا «Kia» بر روی آن، ظاهرا بیشترین انتقادها را در پی داشت. تفاوت چندان زیادی میان این لوگو با بیضی آبی فورد به چشم نمی خورد اما شاید فونت لوگوی کیا می توانست کمی هیجان انگیز تر از لوگوی فعلی یا بهتر است بگوییم سابق آن باشد.

طراحی گرافیک و تبلیغات

 

تاریخ ثبت لوگو و رونمایی از آن هنوز مشخص نیست و این بدان معنا است که کیا هنوز نتوانسته است تایید لازم برای این دیزاین جدید لوگو را دریافت کند. لوگوی جدید به رنگ های قرمز و مشکی، نسخه ای پیچیده از واژه کیا (Kia) است که شباهت بسیار زیادی به لوگوی نشان داده شده بر روی خودروی مدل «Imagine Concept» این شرکت دارد. از این مدل خودرو در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد. تفاوت آن با لوگوی کنونی کیا فقط در رنگ سفید آن نهفته بود.
 

اخیرا جو اسپرت تر و جوان پسندانه تری در کیا حاکم شده ، بنابراین به باور بسیاری از کارشناسان، در حال حاضر زمان تصویرسازی مجدد لوگوی آن فرا رسیده است. این شرکت حتی چنین طرحی را با نصب نشان متفاوت بر روی خودروی سدان اسپرت پرچمدار خود آزمایش کرده است اما در نهایت تصمیم گرفت تا برای کسب جایگاهی بهتر و شناخت بیشتر مشتریان در بازار ایالات متحده آمریکا بیضی سیاه خود را کنار بگذارد.

به دلیل عدم تایید لوگوی جدید تا این لحظه، ما مطمئن نیستیم که چه زمانی می توانیم برای نخستین بار شاهد رونمایی از لوگوی جدید کیا بر روی محصول آن باشیم. همچنین خیلی زود است که اعلام کنیم لوگوی جدید بر روی همه مدل های کیا یا فقط چند مدل خاص استغاده می شود. ما هنوز نمی دانیم که آیا این لوگو در ایالات متحده آمریکا تیز به کار خواهد رفت یا این که فقط بر روی خودرو ها در بازار خانگی کره جنوبی نصب خواهد شد.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی