ده کمپین منسجم خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ بخش دوم
در مقاله زیر به مرور اجمالی ده کمپین منسجم برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ می پردازیم.
۶. BABYSHOP
هدیه ای از طرف مادر
آژانس تبلیغاتی: FP7 McCann
شرکت فیلمسازی: Dejavu
با خلق یک فرصت جدید، خرده فروشی اجناس کودکانه بیبی شاپ (Babyshop) قصد دارد تا از روز جهانی مادر فرصتی برای چکاپ سرطان سینه مادران بسازد.
۷. OMANTEL
وقت اضافه
آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett
کمپین فوق در قالب یک فراخوان از مردم می خواهد تا وقت خود را در ماه رمضان به کارهای خوب اختصاص دهند. این کمپین بر روی داستان زندگی برخی مردم عمان تاکید می کند که از ایام فراغت خود برای الهام بخشیدن به دیگران بهره می برند. آن ها همه ما را تشویق به استفاده بهینه از وقت و زمان خود می کنند.
۸. BAYUT
کریس همزوورس
آژانس تبلیغاتی: Crayon Communications
پرتال املاک و مستغلات امارات متحده عربی، Bayut، یک آگهی بازرگانی تلویزیونی با درخشش بازیگر هالیوود، کریس همزوورس، ساخت که بیش ازهمه به خاطر بازی در نقش ابر قهرمان، مارول در فیلم علمی تخیلی «Thor» معروف است. وظیفه فیلمبرداری آن را جردن باک و وظیفه کارگردانی اش را برنده جایزه اسکار، رابرت استرومبرگ، بر عهده داشتند. در این راستا یک بیلبورد عظیم الجثه در خیابان «شیخ زاید» نیز نصب شد.
۹. نیسان آلتیما
بیو کالر (رنگ زیستی)
آژانس تبلیغاتی: TBWA\Raad
به منظور تاکید بر روی بزرگ ترین طیف رنگی برای یک خودروی جدید، همه شرکت کنندگان در تست رانندگی (درایو) نیسان آلتیما ملزم به پذیرش یک تغییر و انجام یک تست دی ان ای هستند. داده های اطلاعاتی دریافتی از هر یک از تست های دی ان ای به یک رنگ منحصر به فرد تبدیل می شوند که می توان هنگام خرید یک خودروی جدید، آن را بر روی خودروی مورد نظر اعمال کرد.
۱۰. CITI
برای چیزی که اتفاق نیفتاده است هرگز خانه نشین نشوید
آژانس تبلیغاتی: Horizon FCB دوبی
شرکت خدمات مالی Citi کمپینی را با هدف اعلام خبر مشارکت خود با کمیته پارالمپیک بین المللی و حمایتش از گروه ورزشکارانی از ۲۰ کشور مختلف (Team Citi) اعلام کرد. این پیام در امارات متحده عربی برای نخستین بار به گوش همه مردم رسید و سپس به سرعت به همه جای جهان انتقال یافت.
آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563
نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید.
منبع:mbanews.ir