graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

Pringles، زیر مجموعه Kellogg از یک هدست بازی رونمایی کرده است که ضمن بازی با استفاده از یک دستگاه توزیع خودکار، چیپس در دهان گیمر می گذارد.

گیمرهای گرسنه می توانند ضمن بازی با کنسول سر جایشان باقی بمانند و هدست «Hunger Hammer» چیپس در دهان آن ها قرار دهند.

نخستین نمونه از این اختراع جدید، با طراحی آژانس تبلیغاتی Grey نیویورک، خبر از مشارکت برند با بازی تیر اندازی اول شخص تازه «Gears 5» داد و گیمرها را به فالورهایشان در پلتفرم پخش زنده «Twitch» وصل کرد.
 

Pringles حضور خود در دنیای بازی ها را افزایش داده و میزان سرمایه گذاری در مسابقات ورزشی بازی های ویدئویی (eSports) در سال ۲۰۱۹ را دو برابر کرده است.

برای تبلیغ به کمک بازی جدید، هر قوطی Pringles یک کد دارد که می تواند برای گشودن رمز یک پیشرفت سه روزه در بازی به کار رود.
 

Pringles اینفلوئنسرهای بازی در Twitch را برای آزمودن بازی با این هدست جدید به خدمت گرفته است و در چند هفته آینده تصاویری از آن را به طور زنده پخش می کند.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این ویدئو بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی