graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

شرکت بیمه NRMA» در جدید ترین کمپین خود با همکاری آژانس تبلیغاتی «Colenso BBDO» نیوزلند، یک نکته مهم را به رانندگان در تعطیلات کریسمس یادآوری می کند که اغلب اوقات فراموش می شود: آن چه ارزش دارد، جان فرزندانمان است.
 

این فیلم به کارگردانی استیو راجرز، داستان یک روز از زندگی خانواده ای را بیان می کند که در حال حمل یک دسر خاص به خانه مادربزرگ هستند. سپس با تاکید فراوان به ما تذکر داده می شود که همه در این داستان مقصر هستیم، زیرا احتیاط می کنیم تا حین رانندگی به چیزی کاملا بی ارزش و بی اهمیت، برای مثال یک کیک، گلدان جدید یا شام پیک نیکی صدمه ای وارد نشود، در حالی که باید به این موضوع توجه کنیم که وقتی بچه هایمان در ماشین هستند، هیچ چیز به اندازه جانشان اهمیت ندارد.

کمپین فوق شامل سینما، فضای خارج از خانه، دنیای دیجیتال و یک تجربه رفتاری انسانی می شود و با مشارکت یکپارچه تیمی تبلیغاتی از شرکت رسانه ای Mindshare و آژانس روابط عمومی Thinkerbell شکل گرفت.

 

به گفته برنت اسمارت، مدیر ارشد بازاریابی بیمه NRMA، این اقدام مفید برند در کریسمس یک پیام ساده را به مخاطب منتقل می کند: یکی از شلوغ ترین روزهای سال را سپری می کنیم، به یاد داشته باشید که با رعایت نکات ایمنی رانندگی کنید.
 

این شرکت بیمه پیام رعایت نکات ایمنی در جاده ها را در خطرناک ترین موقع سال برای رانندگان به گوش آن ها می رساند. از لحاظ تصادفات رانندگی، دسامبر بدترین ماه سال در ۲۹ سال گذشته بوده است. با توجه به رانندگی های طولانی، اکثرا در جاده هایی ناآشنا و با مشغولیت های ذهنی فراوان، شرکت بیمه NRMA می خواهد اطمینان یابد که همه ما در تعلیلات امسال در جاده ها مراقب جان خود و دیگر همسفرانمان هستیم.
 

به اعتقاد نیک وورسینگتون، مدیر خلاقیت آژانس تبلیغاتی Colenso BBDO، این یک دیدگاه ساده است و به نظر می رسد که همگان با آن ارتباط برقرار کنند. ما همه مرتکب این اشتباه می شویم. هنگام حمل یک کیک، فنجان قهوه یا سوپ بر روی صندلی مسافر، به شکلی تمسخر آمیز با دقت فراوان رانندگی می کنیم اما از بچه های خود غافلیم. این موضوع اصلی کمپین است که اغلب اوقات فراموش می شود.

 

در قالب این کمپین تبلیغاتی یکپارچه، عکاسی در فضای بیرون از خانه توسط جیمز تولیچ انجام شد. در این عکس ها بچه ها با چشمانی کنجکاو به دوربین نگاه می کنند. کمپین خارج از خانه فوق به راننده ها این نکته را یادآوری می کند تا هنگام رانندگی در جاده ها مراقب یک چیز با ارزش، یعنی فرزندانشان در صندلی عقب خودرو باشند.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این ویدئو بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی