مک دونالد تغییر عقیده مشتری را درک می کند
سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ
با وجود تبدیل شدن مکدونالد به یکی از موفق ترین رستوران های زنجیره ای فست فود در سرتاسر جهان، این شرکت تغییر عقیده و گرایش مشتری به سوی سبک های زندگی سالم تر را درک می کند. برای مقابله با این برداشت منفی، مکدونالد دست به اجرای یک استراتژی برند جدید به منظور تمرکز بر پیشنهادهای مغذی زده است.
در راستای جلب اعتماد مصرف کننده، مکدونالد آیتم های سالم تری را به منوی خود افزوده است که شامل سالادها و میوه های مختلف می شوند. کنار آن، این شرکت به انجام فعالیت ها در عرصه برندینگ با استفاده از کمپین هایی در دنیای اینترنت و رسانه های اجتماعی ادامه می دهد. چنین کمپین هایی به ترویج رویکرد سالم تر رستوران نسبت به گذشته می پردازند. تمام این اقدام های مبتکرانه در زمینه ریبرندینگ به مکدونالد در مسیر دستیابی مجدد به سهم خود در بازار و افزایش درآمد کمک کردند. این اتفاق نشان می دهد که حتی بزرگ ترین و معتبر ترین برند ها نیز باید همواره در پی کشف راه هایی برای بقا و حفظ ارتباط با خواسته های مصرف کنندگان باشند.
آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563
نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید.
منبع:mbanews.ir