graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

طراحی بسته بندی برند الفی

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

محصولات برند الفی لباس جدید به تن کردند

طراحی بسته بندی

 

 

شرکت زیدشت محصولات سریال صبحانه خود را با برند الفی به بازار ارائه می‌کند. این شرکت به منظور طراحی بسته بندی محصولات برند الفی چندی پیش با آژانس ۱۰۰۱ برندینگ همکاری داشته است. محصولات برند الفی، فرم حجیم شده غلاتی مانند ذرت، گندم، جو یا برنج هستند که در برخی از آن‌ها ترکیبات میوه و شکلات نیز استفاده شده است. این برند، چهار محصول برای بزرگسالان و چهار محصول برای کودکان تولید می‌کند.

شرکت ۱۰۰۱ برندینگ برای بسته بندی محصولات بزرگسال، یونیفرم ثابتی را طراحی و در هر بسته المان‌هایی که ترکیبات محصول را نشان می‌دهند، در نظر گرفته است. در تمامی بسته بندی‌ها تصویر شیر و دانه‌های غلات دیده می‌شود. این شیوه طراحی به انتخاب مصرف کنندگان حین خرید به منظور تفکیک محصولات از هم کمک بسزایی کرده است. علاوه براین، در این بسته بندی‌ها المان‌هایی که نشان دهنده‌ی کالری کم و سالم بودن محصولات نیز هستند، در نظر گرفته شده است. همچنین برای هر بسته بندی، رنگ و تایپوگرافی مشخصی برای اسم محصولات طراحی شده است.

 

طراحی بسته بندی


برای طراحی سری محصولات کودکان از المان و تایپوگرافی متناسب با گروه سنی مخاطبان استفاده شده است. در همین راستا کاراکتر فیل بازیگوش برای این سری محصولات طراحی شد. فیل بازیگوش برروی هر بسته بندی نقش بسته و حرکتی را به نمایش می‌گذارد.

هر دو گروه محصول بزرگسال و کودک با حلقه‌ی مشترکی به یکدیگر متصل شده‌اند، اما المان‌ها و کاراکتر، این دو گروه محصول را از یکدیگر جدا می‌کنند. محصولات برند الفی با این بسته بندی‌های جدید وارد بازار شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

 

طراحی بسته بندی

 

 طراح گرافیک و بسته بندی 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی