graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

نام تجاری تنها یک لوگو نیست

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 

 طراحی لوگو بخشی از طراحی نام تجاری است. اما، یک نام تجاری تنها طراحی یک لوگو نیست. چه زمانی یک لوگو بخشی از یک نام تجاری می شود؟ برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید اولین به ارائه ی تعریفی از لوگو و نام تجاری بپردازیم:

 

برندینگ

 

 

لوگو چیست؟

لوگو یک طراحی منحصر به فرد و معنادار است که با نام شرکت شما، به طرزی جالب و منسجم هماهنگ است. لوگو همچنین دارای یک پالت رنگ می باشد. باید مقیاس پذیر باشد و توانایی تکثیر به طور مداوم در تمام بازاریابی های شما را داشته باشد.

 همچنین لوگو می بایست به زمان وابسته نباشد، به طوری که با گذر زمان اندکی، قدیمی و یا از مد افتاده به نظر نرسد.

نام تجاری چیست؟

نام تجاری ، مجموعه ای از ادراکاتی است که مشتری شما در مورد کسب و کار شما دارد. توجه داشته باشید که نام تجاری و ایده هایی که آنها در مورد کسب و کار شما دارند ، در ذهن مشتری شما زندگی می کنند.

این بدین معنا نیست که نام تجاری خارج از کنترل شماست. شما می توانید ایده مشتری از نام تجاری خود را ، با تعریف کردن نام تجاری خود ، طراحی چشم نواز و گرافیک فوق العاده، در جهت انتقال پیام به مشتریان خود، کنترل کنید. 

سپس، از آن گرافیک به طور مداوم در سراسر موارد بازاریابی خود استفاده کنید. همه این موارد می توانند به شما و مشتریان شما برای دریافت ایده ی درست در مورد نام تجاری شما، کمک کنند.

جنبه هایی از نام تجاری شما که کنترل کاملی بر روی آن ها دارید عبارتند از:

• داستانی که شما در مورد کسب و کار خود می گویید. اولین گام در نام تجاری ، کشف کردن چیزی است که شما هستید، آنچه شما انجام دهد، چیزی که باعث تمایز شما می شود وکسانی که بهترین مشتریان شما هستند، می باشد.

برندینگ

 

گام بعدی، قرار دادن همه این موارد با هم در قالب یک داستان ساده، آسان برای تعریف کردن و آسان برای درک کردن ، می باشد.قدم بعدی استفاده از این داستان به عنوان پایه و اساس تمامی ارتباطات بصری ، کسب و کار و بازاریابی کتبی ، طراحی بازاریابی و استراتژی شما می باشد. لوگوی شما: طراحی لوگو ی شما باید طوری باشد که بتواند به صورت بصری داستان نام تجاری شما را تعریف کند و در نظر مشتریان هدف شما (بهترین مشتریان)، جذاب باشد.

 واژگان بصری شما: 

لوگوی شما تنها یک تکه از ابزار ارتباط بصری شما است. اگر موارد بازاریابی شما شامل فقط لوگو و متن شما بر روی یک کاغذ سفید باشد، که شروع بزرگی است، شما برخی از فرصت های عالی برای ساخت طرح های چشم نوازتر را از دست خواهید داد.

واژگان بصری شما تمامی موارد گرافیکی اضافی شما است که عبارت از مواردی چون رنگ پس زمینه و یا الگوها، طرح هدر، عکس سهام، نورپردازی شما، حاشیه ها، خدمات ویژه برای آیتم ها و یا پیشنهادات ویژه، تصاویری از محصولات شما (مانند یک شات از کتاب خود )، و سبک فونت و رنگ می باشند.

 این مورد ابزار بیشتری برای ایجاد طرح های خیره کننده با نام تجاری را برای شما فراهم می کند.

 

برندینگ

 

طراحی موارد خاص بازاریابی: 

طراحی کارت کسب و کار ، سربرگ، بروشور، جلد کتاب الکترونیکی، وب سایت، وبلاگ، در ezine، و حتی صفحه توییتر شما، همه بخش مهمی از نام تجاری شما هستند. این موارد باید بدون ترکیب بیش از حد با هم، با همدیگر هماهنگ باشند و همدیگر را تقویت کنند.

بنابراین، یک نام تجاری خیلی بیشتر از یک لوگو است. نام تجاری یک داستان سازگار است که شما از طریق گرافیک منحصر به فرد خود، (و تمام راه های دیگر که شما در مورد کسب و کار خود صحبت می کنید و می نویسید) تعریف می کنید.

این داستان به ذهن مشتریان شما وارد می شود و اگر شما یک نام تجاری فوق العاده ایجاد کرده باشید ، برای همیشه در ذهن آن ها باقی خواهد ماند!

هنگامی که شما این چسبندگی را ایجاد کنید ، که یاد سپاری نیز نامیده می شود ، مشتریان شما درباره نام تجاری شما، هم مسیر خواهند شد.

 این بدین معنی است که نظرات و خبرپراکنی های آنها در مورد شرکت شما ، می تواند ایده هایشان در مورد شما و ایده هایی که شما می خواهید از کسب و کار شما داشته باشند را ، القا کند.

طراحی گرافیک، تبلیغات و برندینگ آرمیتا اکبری 09123381563

نظر خور دار در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید

منبع:armcade.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی