graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

لوگوی دست نویس گوچی سر و صدا به پا کرد

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷ ب.ظ

رونمایی از لوگوی به روز شده گوچی در فیسبوک سر و صدای زیادی را میان کاربران اینترنت به پا کرد.

طراحی گرافیک و تبلیغات

لوگوی جدید از مجموعه پاییز یا زمستان آتی برند در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر می دهد.

از نظر برخی کاربران، این برندینگ غیر عادی که بر روی همه لباس های مجموعه دیده خواهد شد، شبیه به دستخط یک کودک خردسال است.

این فونت ویژگی های یک «دستخط خرچنگ قورباغه، بدخط و شتابان» را دارد که پر از لکه و ناهماهنگی است و روز های کودکی را به یاد طرفداران برند می آورد.
 

این حرکت باعث بروز ناآرامی در میان بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی شده و حتی جرقه یک ترند را میان کاربران رسانه های اجتماعی در ویتنام زده است که بر این اساس آن ها با تغییر تصاویر پروفایل خود، نوشته ای دست نویس را به سبکی مشابه نمایش می دهند.

این برند لوکس همچنین پوسترهای تیزر متعددی را با شعار «طوری غوغا به پا کنید که انگار کودکی پنج ساله هستید» منتشر کرده که از جشن تولدهای بچه ها الهام گرفته است.
 

کمپین جدید گوچی، محصول ایده پردازی رئیس خلاقیت برند، الساندرو میشله، علاوه بر این شامل دعوتنامه هایی برای برگزاری یک رویداد خاص می شود که ظاهرا به دعوتنامه های جشن تولد شباهت دارد اما در اصل متفاوت از دعوتنامه هایی است که بچه ها برای دوستانشان می نویسند.

این طراحی جدید لوگو تفاوت زیادی با لوگوی معمولی و همیشگی گوچی دارد که البته ظاهرا تر و تمیز تر و یکنواخت تر است. هویت تازه ظاهری بازیگوش تر و جوان تر را به نمایش می گذارد که می توان تفسیری از آن را در لباس های مجموعه جدید یافت.

 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی