graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

کیبورد نامرئی سامسونگ در راه است

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سامسونگ با از بین بردن نیاز به استفاده از کیبوردهای موجود بر روی صفحه نمایش، در شیوه استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت تحول ایجاد می کند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات

 

در شرایطی که کیبوردهای مجازی جایگزین کیبوردهای فیزیکی، برقراری ارتباط را ساده تر از گذشته کرده اند، برندهای فعال در دنیای فناوری متوجه شدند که امروزه نیازهای افراد تا مرز توانایی ویرایش اسناد و ارسال ایمیل پیش رفته اند. در راستای نیل به این اهداف، کیبوردهای موجود بر روی صفحه نمایش در حالی زمخت و اغلب اوقات بسیر کوچک هستند که وجود یک کیبورد اضافی بر وزن گوشی و متعلقات آن می افزاید.
 

بنابراین سامسونگ سبک ترین کیبورد جهان را معرفی کرده است. این کیبورد سبک با عنوان «SelfieType»، صفحه کلید بدون صفحه کلید نام دارد. این نرم افزار هوش مصنوعی، توسعه یافته به وسیله برنامه C-Lab اینکیوبیشن غول فناوری کره جنوبی، فقط به دو چیز احتیاج دارد: یک مدل رنگی RGB، دوربین جلو گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ و خودتان.

SelfieType با تجزیه و تحلیل حرکات انگشت و تبدیل آن ها به ورودی های کیبورد QWERTY موجود بر روی دستگاه شما، دست به خلق یک راه حل تایپ کاربر پسند و البته سبک می زند.
 

در حال حاضر طرح استفاده از SelfieType به طور آزمایشی اجرا می شود و کیبورد زبان انگلیسی آن نیز خوب کار می کند اما سازندکان آن امیدوارند که بتوان در آینده نزدیک زبان های دیگری را به مجموعه زبان های آن بیفزایند. به علاوه، سامسونگ مشغول کار بر روی قابل تنظیم کردن آن برای کاربران با سبک تایپ های مختلف است.

با هدف دریافت و مشاهده بازخورد ها در رابطه با بهبود کارایی «کیبورد نامرئی»، این کیبورد جدید در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ نشان داده شد. به گفته تیم طراحی و تولید آن، خواسته اصلی دست اندرکاران، تماشای صحنه تعجب مردم جهان از دیدن کیبورد نامرئی است. 

آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۱)

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    ما ایکالر هستیم نماینده رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز .

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی