graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

 آژانس تبلیغاتی Serviceplan خاورمیانه با مشارکت بریجستون، پلیس دوبی، ناصر عبداللطیف السرکال (وارد کننده و توزیع کننده تایر های بریجستون در دوبی و شمال امارات متحده عربی) و اداره حمل و نقل منطقه ای (RTA)، یک کمپین بررسی وضعیت سلامتی با هدف نجات جان افراد را طراحی و راه اندازی کردند. در قالب این کمپین امکان استفاده از سیستم غربالگری سلامتی رایگان برای رانندگان کامیون در امارات متحده عربی و در نتیجه بهبود وضعیت تناسب اندام و ارتقاء سطح امنیت جاده ها به وجود می آید.

 


کمپین «حواسمان به جاده ها هست» بریجستون همراه با فیلمی به کارگردانی «نیکسون فریر» از شرکت فیلمسازی «هانزو فیلم» برگزار شد.

انگیزه انجام این کار تشویق هزار راننده کامیون به شرکت کردن در برنامه های معاینه پزشکی است. ایستگاه های معاینه در استراحتگاه های مخصوص کامیون داران در سطح بزرگراه های اصلی شارجه، دوبی و ابوظبی، امکانات لازم برای پارک کردن کامیون ها و استراحت کردن رانندگان در سفر های طولانی را فراهم می کنند. کنار معاینه پزشکی، رانندگان می توانند با بازی های کامپیوتری تحرک محور سرگرم و ضمن دستیابی به تناسب اندام، شاداب و با طراوت نیز شوند.

 آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این ویدئو بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی