graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

تخت های المپیک ۲۰۲۰ از مقوای بازیافت شده

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 کمیته بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو اعلام کرده است که ورزشکاران در بازی های المپیک بر روی تختخواب های مقوایی خواهند خوابید.

طراحی گرافیک و تبلیغات

 

به گزارش وبسایت خبری NBC News، دهکده المپیک بیش از ۱۸ هزار تختخواب با چهارجوب کاملا مقوایی را به ورزشکاران مسابقات ارائه می دهد.

پس از برگزاری این رویداد، مقوای به کار رفته در فرایند ساخت و تولید این تختخواب ها پس از بازیافت به محصولات کاغذی و از طرف دیگر، تشک ها نیز با ساختاری متفاوت به وسایل پلاستیکی تبدیل خواهند شد.
 

تختخواب ها مطابق با شعار و هدف زیست محیطی بازی های المپیک توکیو ساخته می شوند: «با کمک همدیگر، برای نجات کره زمین و ساکنان آن بیش از پیش تلاش کنیم.» سازماندهندگان این بازی ها با همکاری دولت متروپولیتن توکیو و دولت ژاپن تضمین کردند که میزان زباله های تولیدی در این رویداد ورزشی به صفر برسد.

مدیر کل دهکده ورزشکاران، تاکاشی کیتاجیما، در پاسخ به سوالی در ارتباط با میزان استحکام تختخواب هایی با چهارچوب مقوایی از سوی خبرگزاری اسوشییتد پرس با اطمینان گفت که این تختخواب ها از تختخواب های چوبی محکم تر هستند.
 

وی توضیح داد که این چهارچوب ها می توانند بیش از ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند. تختخواب های مقوایی تقریبا با ۲ متر و ۲۰ سانتی متر طول طوری طراحی شده اند که حتی بلند قد ترین ورزشکاران نیز در آن ها راحت خواهند بود.

 

بر اساس برنامه ریزی ها کار احداث دهکده المپیک در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید.

تختخواب های مقوایی انتظار ورزشکاران المپیک ۲۰۲۰ توکیو را می کشند. این تنظیمات آگاهانه برای خواب برای نخستین بار در یک آپارتمان نمونه در توکیو نمایش داده خواهند شد.

دو مجموعه مبلمان اتاق خواب، شامل تختخواب های مقوایی برای دهکده های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در یک اتاق، ۹ ژانویه ۲۰۲۰ نشان داده می شوند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات آرمیتا اکبری 09123381563

نظر خود را در رابطه با این مطلب بنویسید.

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی