graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

با سلفی گرفتن جان دیگران را نجات دهید

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 جسیکا نکوسی، بازیگر آفریقایی، به عنوان سفیر برند ولوو در صفحات خود در شبکه های اجتماعی دست به راه اندازی تازه ترین کمپین این برند فعال در صنعت خودروسازی زد.
طراحی گرافیک و تبلیغات

 

این بازیگر اهل آفریقای جنوبی روز پنج شنبه ۵ سپتامبر ۲۰۱۹ برای راه اندازی تازه ترین کمپین ولوو با عنوان «سلفی برای امنیت» به رسانه های اجتماعی روی آورد. او در این کمپین حضوری پر رنگ دارد. کمپین فوق در راستای جذب رانندگان جوان با هدف تبلیغ رانندگان خوب و ارتقاء کیفیت رانندگی راه اندازی شده است. در این میان راه حل موجود، تشویق به گرفتن سلفی است که نزد این قشر از رانندگان محبوبیت و شهرت فراوانی دارد. جسیکا کمپین را با ارسال یک سلفی از خود در اتومبیلش شروع کرد.
 

در نیمه نخست کپشن سلفی، او هدف خود از راه اندازی کمپین را این طور توضیح می دهد: «اگر می خواهید سلفی بگیرید، شاید بتوانید با انجام این کار جان دیگران را نیز نجات دهید. #SelfieForSafety نام یک اقدام نوآورانه به منظور انجام بزرگنرین مطالعه حل مساله با کمک عموم مردم (crowdsource) برای ارتقاء امنیت هنگام رانندگی است.»

 

سپس او ضمن بحث و گفنگو درباره شیوه مشارکت فالوور ها در کمپین، اعلام کرد که پشت این پروژه ولوو ایستاده است. در نیمه دوم کپشن چنین می خوانیم: «برای پیوستن به کمپین فوق و کمک به نجات جان انسان ها فقط کافی است با هدف نمایش کمربند ایمنی بسته شده، هنگام گرفتن سلفی کمربند ایمنی خود را ببندید و با هشتگ #SelfieForSafety، ولوو آفریقای جنوبی را نیز تگ کنید. البته دقت کنید که حین گرفتن سلفی، خودروی شما در حالت پارک قرار داشته باشد. همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید: اول ایمنی.»
 

جسیکا نکوسی در پاسخ به یکی از فالوور هایش، یکی از ویژگی های خودروی ولووی خود را با دیگران به اشتراک گذاشت. یک طرفدار این پیشنهاد را مطرح کرده بود: اگر همزمان با انجام این کار سوییچ اتومبیل خود را به عنوان شاهدی برای عدم رانندگی ضمن گرفتن سلفی نشان می دادید، بهتر بود. آن موقع سلفی برای امنیت معنی پیدا می کرد. جسیکا نکوسی با توضیح این موضوع که اتومبیلش با فشار دادن دکمه ای استارت می خورد، گفت که سوویچ در کیف است. او به هر حال بار دیگر تاکید کرد که در وضعیت پارک از خود سلفی گرفته است.

جسیکا با انجام این کار به دیگر سفیران ولوو از کشورهایی نظیر روسیه، سنگاپور و پرتغال می پیوندد که پیش از این کمپین فوق را در کشور های مربوطه خود راه اندازی کرده اند.

 

طراحی گرافیک و تبلیغات آرمیتا اکبری 09123381563

نظر خود را در رابطه با این مطلب بنویسید.

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۱)

سلام

خسته نباشید

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

 

https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی