graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

پپسی همان چیزی است که دوستش داریم

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

این برای نخستین بار در بیست سال گذشته است که پپسی شعار خود در ایالات متحده آمریکا را تغییر می دهد: این همان چیزیمی دهد: این همان چیزی است که دوستش داریم.

طراحی گرافیک

 

پپسی همه مردم را به انجام کارهای شاد و لذت بخش بدون توجه به قضاوت دیگران تشویق می کند. اقدام فوق بخشی از کمپین جدید پپسی با این شعار در آمریکا است: «این همان چیزی است که دوستش دارم.»
 

پپسی در گذشته شعار های مختلفی داشته است که حتی بعضی از آن ها بر پایه یک فصل و موسم خاص تعیین شده اند اما این شعار جدید با هدف تبلیغ قدم نهادن فراتر از محدودیت ها بر روی پپسی جدید، پپسی زیرو قند و دایت پپسی (Diet Pepsi) به چشم می خورد.
 

به گفته تاد کاپلان، معاون بازاریابی پپسی، این کمپین با هدف نمایش احساسات مصرف کنندگان هنگام لذت بردن از راهی غیر معمول راه اندازی شد.

کمپین فوق مشتمل بر پنج آگهی تبلیغاتی تلویزیونی جدید به نام های «بتاب»، «کم فروغ شو»، «دی جی باربیکیو»، «مترو» و «لا لاواندریا»، غرق شدن مردم در همه لحظات زندگی روزمره و کشف خود در حال رقصیدن در مکان ها یا موقعیت های غیر منتظره، با وجود نگاه خیره دیگران را به طور خاص به تصویر می کشد.
 

این آگهی های تبلیغاتی در کشورهای انگلیسی و اسپانیایی زبان اکران خواهند شد. به اعتقاد پپسی، طرفداران رو به رشد آن، یا همان لاتین تبار ها با کمال میل فرهنگ اسپانیولی خود را با فرهنگ آمریکایی در هم می آمیزند.
 

پپسی در طول بازی های حذفی لیگ فوتبال آمریکا (NFL) و مراسم گلدن گلوب در آینده نزدیک آگهی های تبلیغاتی منتخب «این همان چیزی است که دوستش دارم» را پخش می کند. آگهی های تبلیغاتی فوق در قالب برنامه های فرعی اجتماعی و دیجیتال، تبلیغات خارج از خانه احیا یا تجدید شده، نقاط یا محل های فروش و خلاقیت های خرده فروشی اکران خواهند شد.

 

طرفداران پپسی چه کسانی هستند؟ 

اینفوگرافیک برند پپسی از طرفداران پپسی به تفصیل نام برده است.

به گفته جو مک هاف، مدیر ارشد دیدگاه ها و تجزیه و تحلیل ها در پپسی، تلاش های گسترده ای در مسیر توسعه و تعمیق درک آن از مصرف کننده انجام شده اند. تحقیقات کیفی و کمی گسترده منجر به استحصال آموزه های غنی در مورد مصرف کننده و ایجاد امکان تنظیم ارتباطات برند به شکل معنی دار شدند که با طرفداران وفادار پپسی هماهنگ هستند.

احتمالا طرفداران پپسی دو برابر بیشتر از بقیه در پایان یک فیلم جذاب و تماشایی به تشویق بازیگران و دست اندرکاران آن می پردازند، دو برابر بیشتر از بقیه دست به تشویق تیم مورد علاقه خود در یک مسابقه ورزشی می زنند، دو برابر بیشتر از بقیه در روز اول بهار از سر کار خود جیم می شوند، چهار برابر بیشتر از بقیه سر تا پا لباس تیم محبوب خود را می پوشند و دو برابر بیشتر از بقیه به دفعات تئاتر تماشا می کنند.

در پستهای آینده TVC های جدید پپسی را با هم میبینیم.

 

 

 آرمیتا اکبری طراح گرافیک و تبلیغات 09123381563

نظر خود را در ارتباط با این مطلب بیان کنید. 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی