graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

خودرو را در برف پیدا و مال خود کنید

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

خودرو را در برف پیدا و مال خود کنید

طراحی گرافیک و تبلیغات


حاصل همکاری فولکس واگن سوئد با تیم ملی اسکی این کشور شکار یک خودروی مدل «Passat» فولکس واگن را در بر می گیرد. این خودرو جایی پنهان شده است که اسکی بازان شاید بتوانند با مهارت خاص خود به آن دسترسی یابند.
 

این شیرین کاری با هماهنگی آژانس تبلیغاتی Nord DDB، «هیچ نمایشگاهی در کار نیست» نام دارد. قوانین ساده هستند: هر کسی که قبل از همه نمایشگاه پنهانی را پیدا کند، برنده خودرو می شود. در فاصله بین ۲ تا ۲۱ ژانویه، فولکس واگن سرنخ هایی را جاهای مختلف قرار می دهد (اینستاگرام جای خوبی برای شروع است).
 

فرایند شکار شامل یک سری آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی می شود که در آن ها اعضای تیم ملی اسکی سوئد، از جمله شارلوت کالا و فریدا کارلسون، مشغول عبور از کنار نمایشگاه هستند. کمپین تبلیغاتی فوق همچنین به رسانه های اجتماعی، آگهی های تبلیغاتی چاپی و فضای دیجیتال تعمیم پیدا می کند.

به گفته ژانت آستبورگ، رئیس بازاریابی فولکس واگن سوئد، تیم ملی اسکی سوئد برای رسیدن به نمایشگاه در آگهی های بازرگانی از امتیاز خاصی برخوردار هستند زیرا مسیر پیش رو سطحی ناصاف و ناهموار دارد و کمی سختی انتظار شکارچیان را می کشد. به هر حال، برای برنده خوش شانس مسابقه، هیچ مشکلی در مسیر برگشت وجود ندارد. خودرو های فولکس واگن با زمستان سوئد سازگار هستند.

 

 

طراحی گرافیک و تبلیغات


این خودوری مدل «‌Passat Alltrack 4MOTION» دارای سیستم چهار چرخ متحرک (four-wheel drive)، ارتفاع کف تا زمین (ground clearance) بیشتر از حد معمول، ترمز های اضطراری در برخورد با موانع در جاده، قابلیت خودران جزئی و چراغ های واکتشی IQ.LIGHT است که چشم سایر رانندگان را اذیت نمی کند.

آژانس تبلیغاتی Nord DDB ضمن ابراز علاقمندی با آگهی های تبلیغاتی برای فولکس واگن انس گرفته است. تلاش هایش در سال گذشته شامل طراحی یک جلد جدید برای آلبوم جاده ابی (Abbey Road) بیتلز شد که موقعیت مکانی خودروی فولکس واگن سفید را تغییر داد زیرا در نسخه اصلی جای غیر قانونی پارک شده بود.

طراحی گرافیک و تبلیغات آرمیتا اکبری 09123381563

نظر خود را در رابطه با این مطلب بنویسید.

 

منبع:mbanews.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی