graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

ویژگی های یک بسته بندی جدید و مدرن چیست

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

ویژگی های یک بسته بندی جدید و مدرن چیست

بعضی اوقات رنگ و طرح روی جلد بسته بندی به انسان حس خیلی خاصی می دهد وموجب می شود که مشتری نسبت به آن کالا ترغیب و آن را خریداری کند. به همین دلیل اهمیت چاپ و بسته بندی بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

طراحی بسته بندی 

 

 

اکثر اوقات برای ما پیش آمده است که تنها دلیل خرید ما ازیک محصول بخاطر طرح و رنگ و بسته بندی کالا بوده است و آمارها نشان می دهد که مشتریان جذابترین و زیباترین بسته بندی کالا را درون قفسه مغازه خرید میکنند و به کالایی که درون آن است زیاد توجه نمیکنند . حال می پردازیم به مهمترین ویژگی های بسته بندی جدید ومدرن که عبارتند از :

 جذابیت الگوها را دست کم نگیریم

با استفاده از طرحها و اشکال مختلف می توان یک حال وهوای متفاوت به بسته بندی محصول داد حتی اگر بسته بندی خیلی ساده باشد می توان با استفاده از الگوها به آن حالت خاص بودن داد.

از فضاهای موجود در بسته بندی و طراحی نهایت خلاقیت و استفاده را ببرید

هنگام طراحی و نوع بسته بندی محصول از تمام فضای آن استفاده بهینه کنید و از تمام حجم و فضای خالی آن استفاده کنید و این امر باعث می شود با یک گزینه بیشتر بسته بندی شما خاص بنظر برسد .

از طرح ها و ایده های ساده هراس نداشته باشید

گاهی اوقات زیبایی در سادگی است. استفاده از رنگ ها و طرح های مناسب می تواند به بسته بندی جذابیت خاصی دهد واین نوع طراحی اگرچه ساده باشد اما درذهن های مشتری خوب باقی می مانند.

کلیشه های فکری را کنار بگذارید

اگر بازار محصولات شما به شدت رقابتی شده است و از نوع محصول شما در بازار فراوان یافت میشود از این موضوع نهراسید بلکه راه دیگری را انتخاب کنید که متفاوت از بقیه رقبا شوید وآن این است که ابتکار عمل و خلاقیت جدید خلق کنید. کمی با ابتکارعملتان ساختار شکنی کنید و محصول خود را متفاوت عرضه نمایید.

سبک منحصر به فرد را در بسته بندی محصول خود پیاده سازی کنید

دلیلی وجود ندارد که شما شبیه رقبا از نظر طراحی وبسته بندی محصول خود را روانه بازار کنید.شما می توانید حتی به صورت غیر واقعی طراحی روی آن بصورت ایده ای جدید خلق کنید و تمام تلاش خود را کنید منحصر به فرد باشید از نوع بسته بندی و طراحی محصولی در بازار ایده نگیرید. منحصر به فرد بودن برایتان سود دارد و موجب برند شدن محصول خود می شوید.  

 

طراحی گرافیک بسته بندی آرمیتا اکبری 09123381563

 

منبع:shikpack 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی