graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بررسی لوگوهای مانستر و ردبول

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بررسی لوگوهای مانستر و ردبول

برندهایی که زمینه ی صنعتی جدیدی ایجاد می کنند، این فرصت را دارند تا یک ایده بصری به وجود بیاورند که نماد برتری و اعتبار باشد. اما هر برندی از این فرصت به درستی استفاده نمی‌کند. برای نمونه، ردبول.این شرکت، بنیانگذار صنعت نوشیدنی‌های انرژی زا بوده و با درآمد جهانی بیش از ۵/۱ میلیارد دلار، بازار را دردست گرفته است به رغم موفقیتش، لوگو ردبول بسیار پیچیده است!

 

طراحی لوگو

لوگو ردبول می توانست بهتر باشد

یعنی این فرصت را داشته، اما طراحی لوگو بیش از حد پیچیده را برای یک قوطی کوچک نوشیدنی انتخاب کرده است. حتی با گنجاندن «دو گاو نر و یک خورشید»، باز همایده‌ی ضعیف به حساب می آید و به هیچ وجه در حد و اندازه‌های ستاره‌ی سه پر بنز، بطری کمر باریک کوکاکولا یا دهنکجی نایکی نیست.

برند مانستر بر خلاف ردبول جزء نخستین های این صنعت نبوده و با جایگاه سازی، بازار خود را پیدا کرده است. قوطی بزرگ و نام مانستر بر روی ان، به خوبی در ذهن مشتری جا خوش کرده است.

 

 

طراحی لوگو

نماد هوشمندانه مانستر

و اما نشان تجاری مانستر

مانستر در طراحی لوگو حرفه ای خود انتخاب تصویری خوبی نیز انجام داد. رد پنجه ای که به شکل حرف «ام» طراحی شده، پیامی زیرکانه را به شکلی ساده و مؤثر منتقل می کند که حاوی مفاهیم «قدرت» و «خطر» است. در نتیجه، شما طراحی آرم و لوگو  مانستر را به خاطر خواهید سپرد. هم اکنون مانستر برند قدرتمند شماره ی دو در بازار نوشابه های انرژی زاست که این را مدیون کنسرتها و رویدادهای ورزشی است که انجام می‌دهد. به رغم این نمونه ها و بسیاریدیگر، در حالی که قدرت واقعی در عناصر تصویری است، چرا بسیاری ازشرکت‌ها تنها روی واژه ها تمرکز می کنند؟

 

 

طراحی گرافیک و لوگو آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:naserabadi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی