graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

معانی پنهان لوگوهای معروف بخش اول

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

معانی پنهان لوگوهای معروف بخش اول

1. Hyundai

بسیاری از افراد تصور می‌کنند لوگوی "هیوندای" کره جنوبی تنها حرف اول نامش است. اما حرف "H” نماد دو فرد است (مشتری و نماینده شرکت) که با هم‌دست می‌دهند.

 

 

طراحی لوگو

 

 

2. Adidas

آدیداس از نام بنیان‌گذارش "آدولف داسلر" گرفته شده. در طول زمان لوگوی شرکت تغییر کرده است، اما همیشه شامل سه خط است. این سه خط در زاویه‌ای قرار دارند که با هم یک مثلث را تشکیل می‌دهند. این مثلث نماد یک کوه است که به‌نوبه خود نشان‌دهنده چالش‌هایی است که هر ورزشکار با آن‌ها روبرو است.

 

طراحی لوگو

 

3. APPLE

"راب یانوف" طراح لوگوی معروف اپل، درباره رسیدن به این ایده گفت: "مقداری سیب خریدم، آن‌ها در کاسه‌ای قرار دادم و یک هفته مشغولِ کشیدن شکل آن‌ها بودم و سعی داشتم تصویر را به قسمت‌های ساده‌تری تقسیم کنم. وسط کار یک سیب را گاز زدم. و بعد ناگهان متوجه شدم "Bite” (به معنی گاز زدن) همانند اصطلاح بیت "Byte” در کامپیوتر است.

 

طراحی لوگو

 

4. Sony Vaio

دو حرف اول آرم یک موج را تشکیل می‌دهند که نماد آنالوگ است، درحالی‌که دو حرف آخر شبیه اعداد 1 و 0 هستند که نماد سیگنال دیجیتال‌اند.

 

 

5. Amazon

در نگاه اول، لوگوی آمازون چیز خاصی به نظر نمی‌رسد. اما با در نظر داشتن فلسفه شرکت طراحی‌شده است. فلش نارنجی شبیه به یک لبخند است، که نشان می‌دهد شرکت به دنبال رضایت مشتریان است. همچنین، این فلش از حرف a به z کشیده شده است که نشان دهد شرکت هر نوع محصولی را می‌فروشد.

 

طراحی لوگو

 

6. Baskin-Robbins

بخش‌های صورتی‌رنگ "BR” شماره 31 را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده تعداد طعم‌های بستنی است که توسط شرکت فروخته می‌شد.

 

طراحی لوگو

 

7. Toyota

بسیاری از افراد لوگوی تویوتا را همانند یک کابوی با کلاه کابویی می‌دانند. اما درواقع نشان‌دهنده دهانه سوزن و نخی است که از آن رد شده است. این لوگو به گذشته شرکت اشاره دارد که تولیدکننده ماشین‌آلات بافندگی بود. درعین‌حال، بخش‌های مختلف لوگو حروف نام شرکت را نشان می‌دهند.

 

طراحی لوگو

 

8. Continental

کانتیننتال تولیدکننده معروف لاستیک اتومبیل است که حرف اول لوگوی آن چرخ خودرو را نشان می‌دهند.

 

 

طراحی لوگو

 

 

9. Formula 1

اگر با دقت به فضای خالی میان حرف "F” و خطوط قرمز نگاه کنید، عدد 1 را می‌بینید. خطوط قرمز آرم می‌خواهند به‌صورت گرافیکی نمادی از سرعت ماشین‌های فرمول 1 را نشان دهند.

 

طراحی لوگو

 

 

 

10. Beats

این شرکت آمریکایی و سازنده تجهیزات صوتی، در لوگویش حرف "b” را دارد که همانند فردی است که هدفون به گوش دارد.

 

طراحی لوگو

 

 

 

طراحی گرافیک و طراحی لوگو آرمیتا اکبری 09123381563

 

 

منبع:faradid.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی