graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک در تهران

بسته بندیهای خلاق شکلات بخش سوم

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بسته بندیهای خلاق شکلات (بخش سوم)

 

در پست قبل بسته بندیهای جذاب شکلات رو بررسی کردیم در این پست به ادامه آنها می پردازیم:

 

١١. Bennetto

این طرح منحصر به فرد از ONE DESIGN به ما می گوید که هیچ تصویری وهم انگیزتر از پرنده ای نیست که کت و شلوار به تن کرده است. زمانی که شرکت شکلات سازی Bennetto به سراغ بچه های این آژانس تبلیغاتی رفت از آنها خواست طرحی دلفریب و مدرن برای نوشیدنی های شکلاتی و ارگانیک این شرکت ارائه دهند، شکلات هایی که این بار به صورت قالبی عرضه می شد، آنها نیز سنگ تمام گذاشته و این بسته بندی های مصور و نامتعارف را خلق کردند. پرنده ای عجیب و غریب از کشور پرو در گوشه ای از این طرح خیالی جا خوش کرده است، در واقع طراحان قصد داشتند اشاره ای کنند به آمریکای شمالی که زادگاه شکلات است. بدون شک این بسته بندی به مذاق دوستداران محیط زیست خوش خواهد آمد؛ در وبسایت Bennetto می خوانید که برای تولید بسته بندی خاکستری رنگ این شکلات ها از سلولز و گیاهان و منابع تجدیدپذیر استفاده شده و می توان از آن به عنوان خوراک کرم و حلزون بهره برد.

طراحی بسته بندی

١٢. Dallmayr

شرکت آلمانی Factor Product با تلفیق کردن تجددگرایی و آداب و سنت کهن و الهام گرفتن از پاکت نامه برای شکلات های Dallmayr بسته هایی طراحی کرده که ظرافت و لطافت یک برند اروپایی را به رخ می کشند. مشتری از آنها خواسته بود طرحی ارائه دهند که مصرف کنندگان با دیدن آن بی درنگ متوجه شوند که با یک شکلات بسیار با کیفیت و با کلاس طرف هستند و از حق نگذریم این شرکت مونیخی در انجام رسالت خود کاملاً موفق عمل کرده است. هر یک از این پاکت های کاغذی با برچسبی منقش به نام Dallmayr مهر و موم شده اند و برای مشخص کردن طعم خاص هر شکلات تصویر همان گیاه بر روی پاکت آمده است.

 

طراحی بسته بندی

 

١٣. Melt

در پس این طراحی یک ایده دیوانه وار نهفته است؛ چرا برای بسته بندی شکلات از خود شکلات استفاده نکنیم؟! شرکت JJAAKK Design تصمیم گرفت برای طراحی بسته بندی شکلات های شرکت افسانه ای Melt همین ایده را پیاده کند. تیم طراحان JJAAKK Design با استفاده از جوهر برجسته طرح هایی واقع گرایانه و هنرمندانه از شکلات آب شده را بر روی بسته شکلات ها به تصویر کشیده اند.

یک نگاه اجمالی و طنزآلود از محتویات شگفت انگیز داخل این بسته ها!

 

 

طراحی بسته بندی

 

١۴. Moonstruck

زمانی که Moonstruck Chocolate عزم خود را جزم کرد تا شکلات های تک منبعی خود را در سطح ملی توزیع کند، تنها با یک هدف به شرکت طراحی برند Sandstrom Partners مراجعه کرد؛ می خواست حساب خود را از سایر برندها جدا کند و سر در میان سرها در آورد. او به دنبال یک بسته بندی خاص بود که از یک سو قوه تخیل فرد را قلقلک دهد و از سوی دیگر احساسات و عواطف شکلات دوستان را تحریک کند. حاصل این کار تصاویری بود که با تکنیک های مدرن برجسته شده و رنگ آمیزی سحرآمیز آن حس های مختلفی در فرد القا می کند.

 

 

 

 

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی

 

١۵. Hipo Hydryd

این ترافل های گیاهی شیک و لوکس تولید شرکت ولزی Hipo Hydryd، به لطف طراحی بی عیب و نقص Kutchibok ظاهری وسوسه انگیز و در عین حال تحسین برانگیز دارند. جعبه های نرم و مشکی رنگ این شکلات ها با یک تصویر ساده و بی آلایش از کرگدن و لوگوی شرکت تزئین شده، لوگویی که گویا دست نوشته شده است.

 طراحی بسته بندی

 

 

طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563

 

منبع: sepidarcarton.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی