graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بسته بندیهای خلاق شکلات بخش دوم

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بسته بندیهای خلاق شکلات (بخش دوم)

 

در پست قبل بسته بندیهای جذاب شکلات رو بررسی کردیم در این پست به ادامه آنها می پردازیم:

 

۶. Lapp & Fao

چه لذتی بالاتر از لم دادن و خواندن یک کتاب خوب سراغ دارید؟ خوردن یک کتاب با طعم شکلات!

طراحان آلمانی Studio Chapeaux با الهام گرفتن از ژورنال های مسافرتی به سبک قدیمی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطر طرح های اسطوره ای چارلز داروین اقدام به طراحی بسته های شکلات Lapp & Fao کرده است. بر روی هر کدام از این کتاب ها یک شماره درج شده و مقصود آن است که شما با خوردن این شکلات ها خاطره ای دلچسب و شیرین از سفرهای Lapp & Fao در ذهن شما نقش بندد.

 

 طراحی بسته بندی

 

طراحی بسته بندی

٧. Chocolate Research Facility

برخی آژانس های تبلیغاتی از زیر بار این ایده شانه خالی می کنند و حاضر نمی شوند برای شکلات های مختلف بیش از ١٠٠ مدل طرح ارائه کنند اما شرکت سنگاپوری Asylum با آغوش باز از این چالش استقبال کرد. پروژه ای که یکسال به طول انجامید و در نهایت به خلق مجموعه ای تحسین برانگیز برای Chocolate Research Facility منتهی شد، طرح هایی که با سیاست های جنجالی و غیرمتعارف این شرکت کاملا  هماهنگ است. از جمله عناصر به کار رفته در این طرح ها می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

تصاویری خاص و برجسته

الگوهای روشن

استفاده بسیار محدود از متن

دو شکلات با طعم و مزه متفاوت بسته بندی یکسانی ندارند.

طراحی بسته بندی

 

٨. Filter Chocolate

شرکت Alok Nando & Company مأمور شد تا با الهام گرفتن از مفاهیم هندی برای شکلات های شرکت Filter بسته بندی هایی کاملاً متفاوت طراحی کند. در شرایطی که بسته بندی های مدرن و خوش آب و رنگ دنیای شکلات را زیر سلطه گرفته، استفاده از این بسته بندی های تک رنگ کاملاً خلاف انتظار همگان بود و نظرها را به سوی خود جلب کرد. طراح می گوید؛ تصمیم گرفتیم از ابتذال و رنگ های پر زرق و برق فاصله بگیریم و بیشتر بر روی درون مایه های هند تمرکز کنیم.

 

طراحی بسته بندی

 

٩. Mast Sea Salt Collection

نمی توان از بسته بندی شکلات های تخته ای سخن گفت و  به Mast Brother اشاره ای نکرد، شرکتی پیشگام در صنعت شکلات سازی که در سال ٢٠٠٧ وارد عرصه تولید شکلات های شراب دار شد.

شرکت Mast Brother خود دستی در طراحی دارد. حاصل همکاری اخیر آنها با شرکت تولید کاغذ دیواری Calico، طرح هایی الهام گرفته شده از بافت های ساختمانیست که امضای منحصر به فرد Mast در مرکز آن خودنمایی می کند. برای خلق این طرح ها پیش از خشک شدن آبرنگ دانه های نمک بر روی آن پاشیده اند، نتیجه کار طرحیست که گویی از دنیایی دیگر آمده است.

طراحی بسته بندی

 

١٠. Alice Chocolate

بعضی وقت ها خوراکی های معرکه و بی نظیر در قالب بسته هایی کوچک و جمع و جور ارائه می شوند. زمانی که شرکت مشاوره برند سازی Micheal Felber and Steven Mark Klein خلأ حضور شکلات های سوئیسی را در بازار حس کرد، با الهام گرفتن از قوطی کبریت، اقدام به طراحی و خلق شکلات های Alice با بسته بندی کشویی نمود. بسته بندی این محصول متشکل از یک نیم رخ کاملاً کلاسیک به سبک قرن هجدهم و حروف مدرن Sans Serif (بدون دندانه) می باشد که در قلب پیش زمینه ای سفید رنگ خودنمایی کرده و نگاه ها را به سوی خود جلب می کنند. مؤسسین این شرکت به نمادین بودن شکلات های خود می بالند. در معرفی این برند چنین آمده است؛ اگر روزی بخواهیم لیستی از ١٠٠ برند کلاسیک و نمادین تهیه کنیم بدون شک نام شکلات های Alice در این لیست افسانه ای و در کنار نام هایی همچون Chanel No 5 و Patek Philippe Calatrava و Hermes Kelly Bag دیده می شود.

 

طراحی بسته بندی

در بخش بعدی ادامه این بسته بندیها را بررسی خواهیم کرد. از اینکه با ما همراه بودید ممنونیم.

طراحی گرافیک و بسته بندی 09123381563

 

منبع: sepidarcarton.com

نظرات  (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • مثل همیشه کارتون حرف نداره!!!

    اگه دوست داشتید بهمون سر بزنید:

    خرید اینترنتی و آنلاین حلقه ازدواج

    پاسخ:
    سپاس بسیار. حتما ممنون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی