graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

تاریخچه و سیر تحول لوگو شرکت پپسی

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 

تاریخچه و سیر تحول لوگو شرکت پپسی 

 

برخی از لوگو های شرکت های مختلف در سراسر جهان مانند لوگو پپسی فقط یک عنوان خاص و انحصاری هستند.

سیر تحول و تغییر لوگو در برند پپسی که بخشی از هویت برند این شرکت می باشد نشانگر تلاش های این شرکت در حفظ جایگاه خود است.

 

در تصویر زیر سیر تحول لوگو پپسی از ابتدا تا کنون را مشاهده می نمایید:

 

 

طراحی گرافیک طراحی بسته بندی

تاریخچه لوگوی پپسی

شرکت پپسی در سال 1898 در کارولینا پدید آمد و تا سال 2008 یازده بار لوگوی خود را تغییر داده است.

- سال 1905 اولین تغییر در لوگوی جدید که 1898 خلق شده بود ایجاد شد.

- سال 1906 لوگوی دوباره طراحی شد و شعار تبلیغاتی جدیدی افزوده شد. "نوشیدنی خوراکی خالص و اصل" نشان تجاری در کانادا به ثبت رسید.

- نشان تجاری پپسی در سال 1907 در MEXICO ثبت شد.

- در سال 1920 پپسی به شعار" پپسی کولا بنوشید، رضایت شما را تامین خواهد کرد" برای جلب مشتریان توسل جست.

- در سال 1932 در آرژانتین علامت تجاری پپسی ثبت شد و در سال 1938 این نشان در شوروی به ثبت رسید.

- در سال 1940 آگهی تجاری تاریخچه خود را اولین بار بصورت آواز تهیه کرد و در کل کشور منتشر ساخت ،آهنگ نیکل نیکل سر انجام بالاترین رکورد را به خود اختصاص داد و بعدها به 55 زبان ترجمه شد. لوگوی جدید و پیشرفته تر مطابق با موقعیت جدید طراحی شد.

- در حمایت از تلاش های آمریکا در جنگ جهانی دوم در سال 1941 ، شرکت پپسی رنگ در بطریهای خود را به قرمز سفید و آبی تغییر داد.

- در سال 1950 شعار تبلیغاتی" برگشت به وزن بیشتر" تبدیل به موضوع اصلی و تم تبلیغاتی جدید پپسی شد و به علت رقابت لوگوی شرکت دوباره به روز شد.

- توجه آمریکایی ها در سال 1953 به افزایش وزن زیاد شد و استراتژی جدید شرکت ، برمبنای محصول با میزان کالری کمتر قرار گرفت.

- در سال 1954 عبارت "آشامیدنی سبک "به تلفیقی از عبارات " طراوت بدون سنگینی " تغییر یافت.

- همراه با تمام این تغییرات استرتژیک در پپسی لوگوی این شرکت به روز رسانی میشد و سال 1958 سال نبرد پپسی برای بهبود نشان تجاریش بود.

- در سال 1961 شرکت پپسی روی مشتریان خود ارزیابی بیشتری انجام داد و به اهمیت زیاد مشتریان جوان پی برد."و حالا پپسی برای آنها که فکر می کنند جوان هستند" و به این طریق نشان تجاری مورد توجه تمام بازار را ثبت کرد.

- تمام این تغییرات ادامه داشت و لوگوی پپسی در راستای رسیدن به اهداف تجاری این شرکت بارها تغییر کرد تا بالاخره آخرین بار در سال ۲۰۰۸ لوگوی جدید پپسی توسط گروه Arnell طراحی شد.

 

طراحی گرافیک طراحی لوگو

 

 

طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی لوگو 09123381563

 

 

منبع:armcade.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی