graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

۴ نکته کلیدی درباره بسته بندی محصولات

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 

  • طراحی بسته بندی محصول اولین چیزی است که توجه مشتری را جلب می کند ، علاوه بر این بسته بندی باعث سهولت حمل و نقل محصول و همچنین حفاظت و راحتی در استفاده از محصول نیز می شود. با این وجود برخی از صاحبان کسب و کار بسته بندی را در اولویت اول قرار نمی دهند و بیشتر به فکر کیفیت محصولاتشان هستند تا طراحی بسته بندی ، برای روشن کردن اهمیت بسته بندی اول باید بدانیم که هدف از بسته بندی محصولات چیست؟
  • بسته بندی در مرحله اول باعث حفاظت از محصول ( از زمان خروج از کارخانه تا رسیدن به فروشگاه ها و نهایتا خرید توسط مشتری) می شود ، در مرحله بسته بندی باعث جلب توجه مشتری می گردد ، کمپانی ها تحقیقات زیادی در زمینه به کار بردن رنگ ها و طرح های جذب کننده مشتریان انجام می دهند تا به بهترین نحو محصولاتشان را بسته بندی کنند.

 

متفاوت بودن بسته بندی

اگر می بینید بسته بندی محصولتان شبیه به رقبا است باید فورا آن را تغییر دهید ، همیشه متفاوت ها هستند که در ذهن مشریان ماندگار می شوند، فرض کنید می خواهید از قفسه بهداشتی یک فروشگاه دستمال کاغذی بخرید ، مطمئنا بسته بندی های زیبا و متفاوت توجه تان را بیشتر جلب می کنند و در نهایت شما ترغیب به خرید آن ها می شوید.

 طراحی گرافیک طراحی بسته بندی

سادگی در عین زیبایی

به کار بردن طرح های شلوغ مطمئنا خوشایند مشتریان نخواهد بود ، این کار باعث سردرگم کردن آن ها خواهد شد و امکان این که از خرید محصول شما صرف نظر کنند زیاد است. در عوض باید طرحی ساده و در عین حال زیبا انتخاب کنید که در آن رنگ های متناسب با روان شناسی مشتریان به کار رفته باشد ، اطلاعات دقیق و لازم درمورد محصول را هم حتما باید در طراحی بسته بندی به کار ببرید.

 طراحی گرافیک طراحی بسته بندی

سهولت در باز کردن بسته بندی محصول

طبق یک نظر سنجی ۶۰ درصد مشتریان گفته اند که از خرید محصولی که باز کردن آن آسان نیست صرف نظر می کنند و برای خرید بعدی سراغ برندهای دیگر می روند. هرکسی از باز کردن بسته بندی محصول رضایت داشته باشد احتمال زیادی دارد مجددا آن را خرید کند.

 

استفاده از بسته بندی های بزرگ

برخی از صاحبان کسب و کار عقیده دارند که هرچه بسته بندی محصول شان بزرگ تر باشد ، ابهت بیشتری داشته و فروش خوبی خواهد داشت اما کاملا در اشتباه هستند. باید توجه داشت که بسته بندی گمراه کننده هیچوقت مورد علاقه مشتری نخواهد بود.

 

طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی لوگو 09123381563

 

 

منبع: sigolpack.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی