graphic design

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

طراحی گرافیک، بسته بندی، لوگو، پوستر در تهران

کلیه خدمات طراحی گرافیک و تبلیغات

کلیه خدمات طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی پوستر طراحی لوگو طراحی هویت بصری طراحی کاتالوگ طراحی بروشور طراحی اینفوگرافیک

بررسی بیست بسته بندی خلاقانه بخش آخر

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بررسی بیست بسته بندی خلاقانه - بخش آخر

 

 

 در آخرین بخش از بررسی بسته بندیهای خلاقانه موارد بیشتری از خلاقیت در بسته بندیهارا با هم مشاهده می کنیم

 

16. عسل Onuma

حقیقتاً این طراحی زیبنده و درخور بسته بندی فرآورده های زنبور عسل است.

مسئولیت طراحی این بسته بندی به شرکت ژاپنی Akaomi Design سپرده شد و مهر تأییدی است بر این شعار؛ هر چه کمتر و ساده تر، بهتر!

این بسته بندی از یک شیشه کوچک، برچسب های ساده و بی آلایش، کاغذهای قهوه ای رنگ و کلاسیک و با نقش هایی خوش رنگ، شیرین و دلنشین که کار طراحی را به اوج می رساند، تشکیل شده است.

 

 

 

طراحی بسته بندی

 

 

 

 

 

١٧. Morrisons

با یک فنجان عشق با روحیات لطیف خود فرصت عرضه اندام دهید.

اگر بخواهید یک کالای پیش پا افتاده و معمولی را به یک آیتم ارزشمند و مهم تبدیل کنید، چه می کنید؟

با قدرت یک بسته بندی خوب و در خور تقدیر، و در این مورد خاص، برای عاشقان چای عشق و محبت به ارمغان آورید، ایده ای که الهام بخش سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی Morrisons بود.

آژانس تبلیغاتی Elmwood، تصمیم گرفت برای هر یک از چای های کیسه ای یک پیام عاشقانه و رمانتیک و در مجموع ۵ پیام زیبا در نظر گرفت و بر روی برچسب های چای کیسه ای درج کرد تا هر روز با دیدن آنها حسی خوشایند و مطلوب به شما دست دهد، حسی که شاید با برندهای دیگر تجربه نکنید.

 

طراحی بسته بندی

 

 

 

18. REN Skincare

Kangan Arora یک طراح لندنی است که استعدادی بی نظیر در ارائه تار و پودی برجسته و چشم نواز و رنگ های روشن و سرزنده دارد.

برند جهانی محصولات مراقبت پوست REN برای طراحی بسته بندی های کادویی محصولات خود در کریسمس از استودیوی Arora کمک گرفت تا این جعبه های سرشار از شور زندگی را طراحی کند.

این استودیو با الهام گرفتن از لوازمی همچون کاغذ کادو، چراغ رنگی و پارچه های پر زرق برق که پیش تر برای برگزاری بزم و جشن مورد استفاده قرار می‌گرفت، اقدام به طراحی ٧ الگوی متفاوت برای بسته بندی این محصولات کرد.

 

طراحی بسته بندی

 

19. TIQLD

بسته بندی های TIQLD، داستان همراهی و همنشینی ادویه ها را در پیش چشمانتان به تصویر می‌کشد.

زمانی که Alphabet در اندیشه طرحی مبتکرانه برای بسته بندی مخلوط ادویه هایش بود، تصمیم گرفت از تصاویری طنزآمیز استفاده کند تا هویتی رمزآلود و شوخ طبع برای این برند رقم زند.

در طراحی هر یک از کیسه های حاوی این ادویه ها دو بخش مجزا به کار رفته است و به طور غیرمنتظره و حیرت آوری موضوعات و اجسام مختلف را در هم آمیخته است. Alphabet می‌گوید؛ قصد داشتیم غذا درست کردن را کاری جسورانه، مهیج و پر فراز و نشیب جلوه دهیم تا مشتریان از ما همین تصویر ذهنی را داشته باشند.

بخشی از تصویر روی بسته بندی این محصول به مواد مناسب برای این ادویه ها (گوشت، ماهی، سبزیجات یا مرغ) اشاره دارد و در کنار تصویر دیگری قرار می‌گیرد که در وهله نخست عجیب و بی ارتباط به نظر می‌رسد اما در واقع داستان کنارهم قرار گرفتن ادویه های مختلف را نقل می‌کند.

داستان هایی که از یکسو معرف شخصیت برجسته و جسور این برند بوده و از سوی دیگر نمایانگر طعم های جادویی و فوق العاده ای هستند که این ادویه ها خلق می‌کنند.

 

طراحی بسته بندی

 

20. Flower Garden

این بسته بندی به محیط زیست کمک می‌کند.

بسیاری از مراکز فروش گل و گیاه، محصولات خود را در کیسه های پلاستیکی عرضه می‌کنند اما این مسئله با عقل جور در نمی‌آید چرا که قرار است با کاشت گل و گیاه در راستای حفظ محیط زیست گام برداریم و کیسه های پلاستیکی عملکردی کاملاً مخرب دارند، به علاوه باعث آسیب دیدن گل و گیاه تازه و ریختن خاک گلدان در حین حمل و نقل می‌شوند.

این گونه بود که Milena Wlodarczyk با ذکاوتی قابل تحسین این بسته بندهای متشکل از مقوای تک لایه را طراحی کرد تا مشتریان بتوانند هر از گاهی به گل و گیاه تازه خریداری شده خود نگاهی انداخته و مطمئن شوند آسیبی به آنها وارد نشده است.

مهم تر از همه این که بسته بندی های فوق تجزیه پذیر و قابل بازیافت بوده و در کل این خرید به نفع محیط زیست بوده و میزان دی اکسیدکربن آزاد شده در اتمسفر را کاهش می‌دهد

 

طراحی بسته بندی

 

طراحی گرافیک طراحی بسته بندی طراحی طراحی لوگو  09123381563

 

 

منبع: sigolpack.com

  • طراحی گرافیک بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی